Jungkook geri döner, fakat içinde çözemediği bir his vardır. O sırada içinden şunlar geçiyordur..
Taenin gözleri , taenin dudağı , taenin elleri , taenin o yumuşak cildi ve karın kasları....
Tae:hayırdır güzellik iyi misin?
Not: ikiside sarhoş olduğu için Jungkook söylese bile akıllarında kalmazdı.
Jungkook:içimde bir his var tae midem bir garip oluyor...
Tae:karın ağrıma ,acıması gibi mi?
Jungkook:hayır tae. Seni düşünmeden edemiyorum...
Tae:bunun adı aşk bebeğim..
İkiside böyle konuşurlarken tae neden ona içki içirttiğini unutur ve ikisininde uykusu geldiği için yatarlar.
Sabah saat 7.30
Tae:uyanır ve Jungkook u kaldırmak için onun yanağından öper*
İkiside gülerken Jungkook taeye baktığında yine o hissi yaşar onu sürekli öpme isteği geliyordur.
Jungkookgünaydın tae!
Tae güler.
Tae:sanada Jungkook:)
İkiside güler Jungkook kalkmaya yelterenir ama tae izin vermez.
Tae:nereye gidiyorsun?
Jungkook:kahvaltı hazırlamaya?
Tae:hizmetçiler hazırlar sen burada dur.
Jungkook:pekala
Tae hizmetçiye kahvaltı için mesaj atar ve telefonu kapatır.
Jungkook un yüzüne bakıyordur, o sırada Jungkook üstüne atlar ve kafasını taenin sıcak boynuna gömer.Tae:bakıyorumda birileri sevgi istiyor?
Jungkook sadece başını evet yönünde yukarı aşağı sallar.
Tae Jungkook un saçını öper Jungkook da tanin boynunu.Hizmetçi:tıktık*efendim yemekleriniz hazır!
Tae:pakala iniyoruz.
Gel güzellik hadi aşağı inelim.Jungkook:biliyor musun tae sana güveniyorum. Her şekilde hemde!
Tae:bende sana sev-...
Jungkook:bir şey mi dedin?
Tae:bende sana dedim sadece.
Jungkook aşağı inerken temizlikçilerin onun hakkında dedikodu yaptığını duymuştur. Buna sinirlenen Jungkook aşağı inip;
Jungkook:siz ne biçim hizmetçisiniz, Benim dedikodumu yapmaya nasıl cürret edersiniz!
Hizmetçi:seni sevmiyoruz Jungkook bunu anla senden nefret ediyoruz.
Jungkook: hıçkırarak ağlamaya başlar ve oradan uzaklaşır*
Bu olurken tae de aşağı iniyordur ve görüntüleri görür. Jungkook u yakalayamadan Jungkook oradan kaçar ve dışarıya kaçar.
Tae:siz ikiniz depoya
Hizmetçi:üzgünüz efendim..
Hizmetçi2:çok özür dileriz..
Tae:çıkın dedim
BÖLÜM 13 SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Patronun Sekreteri~
FantasyBir gün Jungkook iş yerinde uyuyakalır, başına gelenler onu şoka uğratır...