?:hey! HEY!
Jungkook:bu kim?
?:UYAN DEDİM!
Jungkook aslında ne tae ne de alex ile tanışmıştır. Sadece işten kovulduğu gün eve giderken araba çarpmış ve komaya girmiştir yani gördüğü yaşadığı her şey sadece ahmakça bir rüyadır. Jungkook shifting yapmış gibi hisseder çünkü scripinde bunlar yazıyordur. Ve uyan diye bağıranda doktordur. Sonra doktor;
Doktor:sizi biri görmek istiyor sanırım yeni işi için?
Jungkook:ha? Neredeyim alex nerde? Ne OLUYO AMK!
Doktor:ah sanırım hatırlamıyorsunuz iş çıkışı araba çarptı ve komaya girdin. Şimdide uyandığınızı öğrenen bir müşteri size iş için teklif yapmaya gelmiş.
Jungkook:NE? GÖRDÜĞÜM HERŞEY BİR RÜYAMIYDI YA DA HERKES?!
Doktor:Ne gördüğünüzü bilmiyoruz ama hepsinin bir rüya olduğunu biliyoruz.
Jungkook:pe-pekala doktor bey kim gelecekse gelebilir.
Doktor:tamamdır efendim.
Doktor dışarı çıkar ve işeri tae girer. Jungkook şaşkın gözlerle seni tanıyorum diye bağırır!
Tae:öylemi adım neymiş?
Jungkook:TAE!
Tae şaşkın gözlerle bakmamak için kendini zor tutuyordur. Başka özelliklerini sorar ve hepsini bilir. Ama belkide sadece takıntılı bir fandır diye düşünür. Oda en kritik soruyu sorar;
Tae:peki beni nerden biliyorsun?
Jungkook:ahh- ımm- şey.. ama söylersem beni deli sanarsın..
Tae:seni dinlemekten keyif alırım anlat hadi.
Jungkook:peki...
Jungkook 1 saat boyunca herşeyi anlatır tabii ki de taenin kendini öldürdüğünü ve alexle evlendiğini söylemez.
Tae:... Garipsin? Ama doğru evet alex diye arkadaşım var ve ölen bir kız kardeşim var. Alexle uzun zamandır konuşmuyoruz çünkü bence kız kardeşimi o öldürdü.
Jungkook:evet o öldürdü çünkü kız kardeşin benimke sevgili olmuştu ve alex benimle sevgili olabilmek için onu arabayla ezdi.
Tae:NE?
Ve Jungkook iş başında uyuya kaldığını fark eder ve yeniden uyanır.
Jungkook:... Uyumuşum...
GERÇEK SON...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Patronun Sekreteri~
FantasyBir gün Jungkook iş yerinde uyuyakalır, başına gelenler onu şoka uğratır...