Jungkook: bana 2 soru sordu" tae nin neyisin?" Ve "tae ye aşık mısın" dedi 2. Sine cevap vermeden korumalar kapıyı kırdı. Neyisin dediğine işçisiyim dedim, bu kadar işte.
Tae:(bu alexin derdi ne ?!) Hm tamam.
O ... O ... Ve ya boşver.Jungkook:söyleee lütfennn!!
Tae:olmaz daha yeni tanıdığım birsine böyle bir şey söyleyemem.(7. Bölümde de yeni tanıdığını si- oç)
Jungkook:iyi pekala
Tae:bugüne özel yemek yiyelim mi?
Yani dışarıda .Jungkook:OLURRR ,karnım gerçekten zil çalıyor!!
Ama bildiğim bir sahil kenarı var oraya gitsek daha iyi olmaz mı?Tae:boşver.
Jungkook:tm:>
Tae Jungkook un gülümsemesinden etkilenir sanki ondan hoşlanmaya başlamıştır ama bu duyguyu bastırarak;
Tae:hadi hazırlan o zaman.
İkiside hazırlanır ve tae Jungkook u gördükçe hoşlanfığının farkına varır midesinde ki kelebek hissi bastırılamayacak kadar vardır ki o anda Jungkook konuşmaya başlar;
Jungkook:İkimizde hazır olduğumuza göre çıkabiliriz değil mi?
Tae Jungkook un sorduğu soruyla etkiden çıkar ve ilk defa kekeleyerek bir cümle kurar;
Tae:t-tabi -tabii ki!
Jungkook:bir şey mi oldu? *Der gülümseyerek.
Tae:Yok bir şey.
Yola koyulurlar, arabada hiçbiri konuşmaz nerdeyse ölüm sessizliği oluşur. Tam o sırada Jungkook soru sormasıyla sessizlik bozulur.
Jungkook: ne kadar kaldı?
Tae:az
Tae hala ona aşık olduğuna inanmak istemiyordur. Ve her ne kadar soğuk davranmaya çalışsada yeniden ısınıyordur.
Yol biter bir masaya otururlar o sırada yan yerde oturan taenin eski sekreteridir.
Clara:merhaba tae! Sana bir soru soracağım.
Tae:ne var clara(kılara) benimle işin bitti!
Jungkook stresli bir şekilde tae ve ismini daha yeni öğrendiği "clara" ya bakıyor ve dinliyordur.
BÖLÜM 11 SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Patronun Sekreteri~
FantasyBir gün Jungkook iş yerinde uyuyakalır, başına gelenler onu şoka uğratır...