TERS KÖŞE!~

245 14 0
                                    

Ama şarjör boştu bu yüzden onu vuramadı. Jungkook çok sevinir ve biraz daha yağcılık yapmaya çalışır.

Tae:oh bu yakındı...

Alex:Allah kahretsin!

Jungkook:lütfen alex onu boşverirsen istediğini yaparım.

Alex:hmm (yüzünde tebesdüm oluşur.)  Pekala.

Güzel bir 4 saat sonra

Alex Jungkook bayıldığı için bodruma tek başına iner ve tae ye;

Alex:seni ona öldürdüğümü söyleyeceğim ve kendime aşık edeceğim göreceksin. Normalde öldürür ve yakardım ama Jungkook için yapmıyorum şanslısın.

Tae:o sana asla aşık olmayacak , hemde asla tamam mı!

Alex:büyük konuşmayalım :)..

Alex odayı kitler ve Jungkook un yanına çıkar. Jungkook hala baygındır. Alex Jungkook u üstüne yatırır ve onu yine öpücüklere boğar. Ve Jungkook uyanır.

Jungkook:n-ne oldu ?

Alex:ben çıkarken silahı tae nin yanında unutmuşum tae bize dayanamıyıp kendini vurmuş:'(.

Jungkook:NE!

Jungkook alexin üstünden kalkmaya çalışır ama alex onu kendine yapıştırır.

Alex:yapacak bir şey yok Jungkook o ölmüş.

Jungkook gerizekalı olduğu için alexe inanır. Ve çok üzülür.
Jungkook o kadar üzülür ki hıçkırarak ağlamaya başlar onunla sadece bir gün sevgili olabilmişlerdir.

Jungkook:sen çok kötü bir insansın!

Jungkook yine Alexin üstünden kalkmaya çalışır ama alex izin vermez. Alex hiç sinirli değildir çünkü artık onun için bir gereksiz ölmüştür.

Jungkook:bırak!!!!

Alex:üstümden kalkıp altımda mı inlemeyi düşünüyorsun?

Jungkook:pekala çok iğrençsin!

Alex:ok.

Jungkook:tamam! Tamam.
Özür dilerim.

Alex:güzel.

Alexin bir anda başı döner ve bayılır. Neyse ki korumalar kapıda duruyor ve kapı kilitlidir.

BÖLÜM 23 SONU....

Taekook Patronun Sekreteri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin