...

254 15 0
                                    

Alex:...

Jungkook:hayır! Hayır.. öyle demek istemedim! Lütfen beni affet..

Alex:içeride konuşuruz.

Alex bunu dedikten sonra Jungkook u içeriye iter ve ve saçından çekerek odasına götürür. Jungkook korkan gözlerle alexe bakarken alex onu yatağa yatırır ve oda yanına yatar. Jungkook u üstüne yatırtır ve Jungkook un saçını okşamaya başlar. Jungkook alexin karın kaslarının üstüne yatar ve utanıyordur. Alex konuşmaya başlar.

Alex:ne yapmak istersin güzelim?

Jungkook:... Bilmiyorum...

Alex:o zaman ben karar vereyim duş al ve üstünü değiştir.

Jungkook:tamam...

Jungkook alexin istediklerini yapmak ister ama kıyafetleri yoktur;

Jungkook:ama k-kıyafetlerim yok?

Alex:oda sorumu bebeğim benimkilerden al:).

Jungkook beyaz bir oversize kısa kollu ve altınada oversize siyah bir eşofman alır. Banyoya girer ve duşunu alır , aldıktan sonra üstüne onları giyer fakat kıyafetler fazla uzun gelir.

Önemsemez ,odadan çıkmaya çaslışır ama kapı kilitlidir sonra arkasından bir el uzanır , ve kendine çeker. Kendine yapıştırır Jungkook korkar ama bir şey diyemez. Sanki duyguları kaybolmuş ve bir boşluktaymış gibi hisseder. Alex onun kasıklarına doğru elini indirir ve sıkıca bastırır. Ve onu boynundan öper.

Alex:kaçamazsın bebeğim;)

Jungkook:biliyorum..

Alex:ha! Şu ben bu evden kaçarım lafına bir ceza vereceğim, gel bakalım...

BÖLÜM 20 SONU...

Taekook Patronun Sekreteri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin