Evita
- 1 hónappal az ominózus éjszaka után -
A kanapémon ülve bámulok ki az ablakon, miközben a legnagyobb önsajnálatban fetrengek.
Egy hónapja annak, hogy azzal a szexi idegennel találkoztam...
Egy hónapja annak, hogy nem találok munkát magamnak...
Egy hónapja annak, hogy interjúról interjúra járok és kezdem feladni.
Elegem van abból, hogy nem vesznek fel sehova és lassan odáig kell folyamodnom, hogy a szüleimnek kell segítenie. Nem értem, hogy az emberek, honnan várják el a nagy munka tapasztalatot, hogy ha a friss diplomásokat dolgozni sem engedik. Ez igazságtalan. Nem, ezért tanultam az egyetemen éjjel-nappal, hogy a végén ne a szakmámban dolgozzak.
A csendben, ami körül vett, hirtelen abbamarad, amit az ajtóm dörömbölése vált fel. Nagy nehezen felállok a kanapéról, miközben azon gondolkodom, hogy vajon mi lenne, ha úgy csinálnék, mintha nem lennék itthon, hát ha elmegy az illető.
- Evita, tudom hogy itthon vagy. Nyisd már ki ezt a hülye ajtót. - mondja a túl oldalról a csodálatos legjobb barátnőm Ryana, pontosan annak az ellenkezőjét, amit gondolok.
Néha, olyan érzésem van, mintha olvasna a gondolataimba.
Miközben ki nyitom az ajtót szinte ágyúgolyóként tör be a lakásomba.
- Na, végre. Azt hittem sose nyitod ki. - mondja felháborodottan, közben teljes testsúlyával a kanapémra ugrik.
- Nem gondoltam volna, hogy belehalsz pár perc várakozásba.
- Viccelsz? Tudod, milyen nehéz napom volt? - mondja drámai sóhajjal a végén.
- Mondja az a lány, akinek legalább van munkája. - mondom unottan.
- Ez igazán gonosz tőled. - mondta duzzogó hanggal. - És én még segíteni akartam neked..
- Azzal, hogy megzavarod az önsajnálatom?
- Hülye. Van egy munkám a számodra. - mondta, miközben elővette a telefonját.
- Micsoda ?
- Igen, igen - mondta, miközben bólogatva keresgélt valamit a telefonján - Emlékszel Mark-ra?
- Kire ? - kérdeztem összehúzott szemöldökkel.
Hogy, ha őszinte akarok lenni, akkor Ryana szinte minden második nap új pasival bővíti a listáját, így értelmetlennek találom, hogy megjegyezem bármelyik nevét is, úgyhogy életemben nem fogom őket látni.
- Ahj, Evita. Sose figyelsz rám? - kérdezte felháborodott hangon.
- Ha nem kavarnál annyi pasival, akkor nem kellene ennyi nevet megjegyeznem.
- Ez gonosz volt. Na, mindegy. Markal egy helyen dolgozunk ő a HR-s a vállalatnál és azt mondta, hogy jön valami nagyfőnök és neki kellene találnia minél hamarabb egy asszisztenst. CSAK, hogy a pasi nem könnyíti meg a dolgokat, mert azt mondják róla, hogy kész katasztrófa vele dolgozni egy igazi sárkány. Szóval, drágám készülj, mert szereztem neked egy állást. - mondta Ryana kacsintva, miközben a telefonját odaadja nekem az álláshirdetéssel való információkkal.
- Ryana... mondtam már mennyire szeretlek? - kérdeztem, miközben olvastam a feltételeket.
- Igen, de mondjad csak nyugodtan. Szeretem hallani, hogy milyen csodálatos vagyok.
𝕽𝖆𝖛𝖊𝖓_𝕭𝖊
أنت تقرأ
Daddy, I love you...
عشوائي𝕾𝖔𝖍𝖆 𝖓𝖊𝖒 𝖎𝖘𝖒𝖊𝖗𝖙𝖊𝖒 𝖆 𝖘𝖟𝖊𝖗𝖊𝖑𝖒𝖊𝖙... 𝕰́𝖘 𝖒𝖊𝖌𝖏𝖊𝖑𝖊𝖓𝖙 𝕺̋... 𝕱𝖊𝖑𝖋𝖔𝖗𝖌𝖆𝖙𝖔𝖙𝖙... 𝕸𝖎𝖓𝖉𝖊𝖓𝖙 𝖒𝖊𝖌𝖙𝖆𝖑𝖆́𝖑𝖙𝖆𝖒 𝖇𝖊𝖓𝖓𝖊, 𝖆𝖒𝖎𝖙 𝖊𝖌𝖞 𝖋𝖊́𝖗𝖋𝖎𝖇𝖆𝖓 𝖐𝖊𝖗𝖊𝖘𝖙𝖊𝖒... 𝕺̋ 𝖑𝖊𝖙𝖙 𝖊́𝖑𝖊𝖙𝖊𝖒...