Apolló
- Azt akarom, hogy fel gyere a lakásomra. Utána, pedig azt akarom, hogy olyan keményen ugrálj a farkamon, mintha ez lenne az utolsó esélyed az életben maradáshoz.
Talán, egy igazi taplónak kellene éreznem magam, azért, hogy ilyet mondok neki, de nagyon jól tudom, hogy teljesen benedvesedett tőle.
Hogy, mért vagyok ennyire biztos benne?
Hm.. Talán, azért mert éppen a lakásomban van és arra vár, hogy én lépjek először.
- Ideges vagy? - kérdezem. Miközben a zakómat a fotel háttámlájára dobom.
- Nem. - mondja.
Látom, ahogy ezt ki mondja kihúzza magát és büszkén néz rám.
- Jó... Nem is kell annak lenned. - mondom, miközben odalépek hozzá és szenvedélyesen megcsókolom, ami miatt Evita halkan a számba nyög.
Elsőnek gyengéden csókol vissza, majd ahogy egyre jobban felizgul elkezd durvábban csókolni. A számat harapdálja, miközben én erősen bele markolók a seggébe így ösztönözve arra, hogy még jobban hozzám dörgölje magát. Érzem, hogy a puncija teljesen nedves és forró, szinte alig várja, hogy a farkam benne legyen.
- Nem akarok tovább várni. Most azonnal akarom a puncid. - mondom és felemelem Evitát, hogy könnyebben a hálószobámba tudjam vezetni magunkat.
- Valaki nagyon türelmetlen. - mondja, miközben le dobom az ágyra.
- Azt te nem is tudod, hogy mennyire. - mondom és végignézek az egész testén a lábujjaitól egészen a feje búbjáig.
Kibaszottul egy gyönyörű nő... A fekete haja az ágyra ki van terülve a tekintette, pedig csak engem keres és egy percre sem veszi le rólam a szemeit. A szemei, olyanok mint a macskáé. Éhesek és ravaszak. A mellei dúsak az alakja, pedig kissé husisabb, de még így is teljesen szexi hatást kelt.
- Most csak nézni fogsz vagy végre teszel is valamit? - kérdezi egy pimasz mosollyal.
- Nem gondolod, hogy ez igazán tiszteletlen viselkedés? - kérdezem, miközben elkezdem ki oldani a nyakkendőm - Tudod... A pimasz lányokat keményen meg szokták büntetni. - mondom, mikor már mindentől megszabadultam, ami a felsőtestemet takarta.
Evita éhes tekintettel vizslatja a mellkasomon lévő tetoválásokat. Ezt kihasználva fölé magasodok és elkezdem végig csókolni a száját, néhol megszívom, hogy nyomokat hagyjak. Ahogy lejjebb haladok vagyis inkább haladnék ugyan is a ruhája teljesen az utamba van, így egy egyszerű mozdulattal szétszakítom az egybe ruháját, amire Evita válasza egy hangos lihegés és mielőtt még utat engedne a dühének, hogy tönkretettem a ruháját a számat a jobb mellére tapasztom, miközben a bal mellét a kezemmel elkezdem ingerelni. Először csak simogatom, miközben a másikat a nyelvemmel ízlelem, miután teljesen megkeményedett a bal mellbimbója elkezdem picit húzni, mire Evita hangos zihálással válaszol, közben a csipőjét elkezdi teljesen a lábamhoz nyomni. Érzem, hogy a tangája teljesen át van ázva, így úgy érzem, hogy ideje lejjebb mennem, hogy megtudjam, hogy a puncija is, olyan édes-e, mint a többi testrésze. Sajnos, akármennyire is szexi ez a vörös csipkés tanga, ugyanolyan sorsra jut, mint az előző ruhája. És, akkor meglátom azt a gyönyörű puncit. Teljesen csupasz és csak engem vár. Először csak az egyik ujjammal kezdem izgatni, hogy megtudjam mennyire is nedves az a punci, hogy mennyire várja, hogy a farkam benne legyen és örömmel érzem, hogy az ujjam csöpög a nedvességtől. Miután az egyik ujjam szinte ki csúszik belőle annyira fel van izgulva így még egy ujjamat kezdem a puncijába tenni és keményen megujjazni. Gyorsan és keményen ujjazom, miközben a nyelvemmel a csiklóját ingerlem. És hirtelen... csak egy hatalmas nagy spriccelést érzek az ujjamon. Ez a nő kibaszottul pár perc alatt a csúcsra jutott és le spriccelte az ujjaimat. Tekintetemet Evita arcára fordítom, miközben az ujjaimat kihúzom a csöpögő puncijából és helyette a számat teszem oda. Végig nyalom alulról felfelé a csiklójáig, amire csak hangosan nyög és az ujjait a hajamba vájja. Érzem, ahogy teljesen a határán van újból, ahogy lafatyolom az édes nedvét.
- Hm.. Még nem élvezhetsz el. - dörmögöm bele a puncijába.
- Mi? - kérdezi teljesen kábultan. Egy hirtelen mozdulattal rácsapok a puncijára, amire Evita egy hangos kiáltással jelzi, hogy nem tetszett neki.
- Mondtam, hogy nem mész el. - mondom szigorúan. - Akkor mész el, ha én engedélyt adtam rá. - Ezzel lezárom a beszélgetést és megfordítom Evitát, hogy négykézláb legyen és mintha tudná mit akarok teljesen ki pucsít nekem.
Lassan leveszem a nadrágomat közben nézem, ahogy a punciján végig csorog a nedve. A farkam teljesen vigyázzban áll és már nagyon meg akarja kóstolni a punciját. A nadrágomból kiveszem az óvszert és gyorsan feltépem, hogy azonnal fel tudjam húzni a farkamra. Mikor, minden készen áll, Evita mögé állok és a nyílásához érintem a farkam. Rá csapok egyet a jobb farpofájára, amire Evita hangosan felkiált, majd kihasználva, hogy teljesen másra összpontosít teljesen bele nyomom a farkam a nyílásába, ami miatt mindketten hangosan zihálunk. Olyan a puncija, mintha egy szűz puncival lennék, teljesen satuba fogja a farkamat és alig enged mozogni. Először lassan kezdek el mozogni, de rájövök, hogy ez egy kínzás az önuralmamnak.
- Ahh bazd meg, hogy lehetsz ennyire szűk. - mondom, miközben elkezdek kicsit gyorsabban mozogni.
- Igen... Még... - mondja Evita. - Gyorsabban - mondja.
És, mintha a szavai egy parancs lennének egyre gyorsabban dugom... Nem, nem dugom. Egyenes baszom a punciját, közben erősen rá csapok a bal majd a jobb farpofáira. Ahogy egyre közelebb vagyok az elélvezés pillanatához előre görnyedve összefogom Evita haját és egyenesen a markomban tartom, miközben rendesen állati tempóba kapcsolók Evita haját teljesen hátra húzom és még durvábban baszom. Érzem, ahogy a teste minden egyes lökésemnél befeszül. A levegőben csak a hangos zihálásunk és a testünk egymásba csapódása hangzik, na meg Evita mellei, ahogy egymásnak csapódnak. Hirtelen csak annyit érzek, hogy Evita puncija erősen ki akar lökni, miközben az édes nedű (a spriccelése) teljesen lefolyik a farkamon és nekem sem kell több keményen bele lövök az óvszerbe.
𝕽𝖆𝖛𝖊𝖓_𝕭𝖊
KAMU SEDANG MEMBACA
Daddy, I love you...
Acak𝕾𝖔𝖍𝖆 𝖓𝖊𝖒 𝖎𝖘𝖒𝖊𝖗𝖙𝖊𝖒 𝖆 𝖘𝖟𝖊𝖗𝖊𝖑𝖒𝖊𝖙... 𝕰́𝖘 𝖒𝖊𝖌𝖏𝖊𝖑𝖊𝖓𝖙 𝕺̋... 𝕱𝖊𝖑𝖋𝖔𝖗𝖌𝖆𝖙𝖔𝖙𝖙... 𝕸𝖎𝖓𝖉𝖊𝖓𝖙 𝖒𝖊𝖌𝖙𝖆𝖑𝖆́𝖑𝖙𝖆𝖒 𝖇𝖊𝖓𝖓𝖊, 𝖆𝖒𝖎𝖙 𝖊𝖌𝖞 𝖋𝖊́𝖗𝖋𝖎𝖇𝖆𝖓 𝖐𝖊𝖗𝖊𝖘𝖙𝖊𝖒... 𝕺̋ 𝖑𝖊𝖙𝖙 𝖊́𝖑𝖊𝖙𝖊𝖒...