Seungmin ile son konuşmamız üzerinden 1 hafta geçmişti. Artık yanına gidip onunla konuşmaya çalışmıyordum. Her seferinde reddedilmektense hiç konuşmamak daha iyiydi. Ayrıca okul gezimiz vardı ve ben istemeye istemeye bu geziye gidecektim. Felix kafamızın dibinde saatlerce gidelim diye zırlayınca hepimiz gitmek zorunda kalmıştık. Hiç arkadaşlarımla okul gezisine gitmemiştim. Belki eğlenceli olurdu, kim bilir? Bu süreçte grubun kalanıyla da samimiyet kurmuştum ve artık onlarla konuşurken kendimi "hyung" demek zorunda hissetmiyordum. Zaten Amerika'da olduğum süreçte bu kelimeden de baya uzak kalmıştım.
Oda listemiz bugün açıklanacaktı. Felix ve Jeongin ile bekliyorduk. 7 kişi olduğumuz için hocalardan bizi birbirimizle koymalarını rica etmiştik ve birimiz her ne kadar istemesek de dışarıda kalacaktı.
"Aaa Hyunjin, Jisung seninkiyle aynı odada kalacakmış"
"Benimki değil o. "
Elindeki telefonu suratıma doğrulttığumda listeyi inceledim. Minho'yla kalıyordum. Gözlerim Jisung ve Seungmin ikilisine takıldı. Sahi, Jisung geçen sene Seungmin ile oturduğunu, hatta onunla konuşmaya çalıştığını, gruba dahil etmek istediğini anlatmıştı. Belki bu kez başarabilirdi.
"Aa, ikimiz kalıyormuşuz Jeongin. Artık sabah benimle beraber kalkmalısın."
"Felix, lütfen suratıma soğuk su dökme. "
Kıkırdayarak izledim onları. Buradaki arkadaş grubum Amerika'dakine bin basardı. Gerçekten samimiyet vardı.
"Hyunjin dünyamıza dön. "
Beni dürtüm duran Felix'e baktım. Sırıtıyordu. Hepimizi tatile sürüklediği için gurur duyan bir ifade vardı yüzünde.
"Sırf sen ısrar ettin diye geliyorum o geziye. "
"Biliyorum. "
Sırıtmaya devam etti. Jeongin ise bir bana bir Felix'e bakıyordu. Telefonuma gelen bildirimle bakışlarımı oraya çevirdim. Jisung ardı ardına mesajlar atıyordu bana.
Jisung:
Hyunjin Hyunjin HyunjinBaksana bi
Bence bakmalısın
Evet evet bakmalısın
Aloooo
Hyunjinim canım benim
Bak bi
Hyunjin:
Ne var len yavşakJisung:
Sen ve SeungminBen ve Minho
Ok?
Tm?
Sırıtarak ekrana bakmaya devam ettim. Jeongin ve Felix de bakıp bakıp gülüyorlardı. Evet, Jisung'un Minho'ya ilgisi vardı ve bunu Minho dışında herkes biliyordu.
Hyunjin:
Bana soğuk kahve alırsan düşünebilirimJisung:
20 tane alırımHyunjin:
Hadi iyi bakalımKal sen Minhoyla
Seungmin ile kalmak nasıl olurdu acaba. Onunla konuşmaya çalışmalı mıyım onu da bilmiyorum. Neyse, bu kısımlara tatile gittiğimde karar veririm artık.
Fikirsizlikten kırılıyorum:'
Bu arada minsung yayınladım belki bakmak istersiniz 👉👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Smile -Hyunmin-
Fanfiction"Bana söz ver, bir daha asla gülüşünü kapatmayacaksın" -slice of life-