Tatilden döneli 1 hafta oluyordu neredeyse. Felix'in doğum gününe de 2 gün kalmıştı. Seungmin ile daha fazla konuşabiliyordum artık. Yanına gittiğimde benimle ilgileniyor, bazen o benim yanıma geliyordu. Üzüldüğünde derdini paylaşıyor, sevindiğinde beraber seviniyorduk. Elbette ben de anlatıyordum bir şeyler. Bazen bizimkilerle beraber dışarı çıkıyorduk, bizimle geliyordu. Herkesin, en çok da Jisung'un mutlu olduğunu görebiliyordum. Ailesiyle olan sorunları bizimle paylaşıyordu. Hatta zorlandığı derslerde beraber çalışıyorduk. Son derece harikaydı.
"Hyunjin gelsene."
Jisung'un sesini duyunca düşüncelerimden sıyrılıp ayağa kalktım. Okul çıkışı o, ben, Felix ve Seungmin kütüphaneye gidip ders çalışacaktık. Sınav haftasındaydık ve eksiklerimizi kapatmamız gerekiyordu. Çantamı sırtıma takıp Seungmin'e seslendim.
"Seungmin geliyorsun dimi."
"Evet evet, bir dakika lütfen"
Yanına yaklaştım, uğraştığı şeye baktım, tahtadakileri geçirmeye uğraşıyordu. Jisung'a gitmesini işaret edip Seungmin'in yanına oturdum. Elinden geldiğince hızlı yazıyordu.
"Sorun yok, bizimkiler gitsin biz geliriz peşlerinden, rahat rahat yaz"
Gülümsedi
"Sağol"
Eli yavaşlamıştı, ben de izlemeye devam ettim onu. Çok ciddi görünüyordu. Kaşlarını hafifçe çatmıştı. Gözleri hızlı hızlı bir kağıtta bir tahtada geziniyordu. El yazısı çok güzeldi. Hızlı yazmasına karşın her harf rahatça okunabiliyordu.
"Yazın güzelmiş"
"Hm? Sağol."
Kendi karmakarışık yazımın aksine Seungmin'in kusursuza yakın yazısı imrendirmişti ve ben yazısına bakarken uzun uzun onu düşünüyordum. Böyle güzel yazan biri el işlerinde de iyi olurdu değil mi?
"Hyunjin, hadi?"
Ben düşüncelere dalmışken o çoktan yazmayı bitirmiş, hatta çantasını toparlamıştı. Bir eliyle beni dürterken şaşkın ve tatlı bir ifadeyle bakıyordu.
"Daldın gittin yine, hadi bekletmeyelim arkadaşlarını"
"Ah evet pardon."
Aptal bir gülümsemeyle karşılık verdim.
Evet 1 sene sonra kafam esti ve yb yazdım, hâlâ aktif olan varmı bilmiyorum gerçi, erişim engelinden dolayı belki bakamayacaksınız bölüme ama olsun, nasılsınız, nasıl gidiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Smile -Hyunmin-
Fanfictie"Bana söz ver, bir daha asla gülüşünü kapatmayacaksın" -slice of life-