Sonunda Felix'in doğum günü gelip çatmıştı. Felix'ten ayrı bir grup kurmuş, hepimiz tüm günü baştan sona planlamıştık bile. Jisung, Minho'nun başının etini yemiş ve onu beraber pasta yapmaya ikna etmişti. Chan ve Changbin atıştırmalık ve içecekleri alacaktı. Jeongin havai fişek patlatmayı teklif etmişti. Kimse ödemeye yanaşmayınca Jeongin kutu kutu fişeği kendi alacağını söyledi. Ben de Seungminle beraber süslemeleri halledecektir. İşte tam bu yüzden şu an spor kıyafetlerimle evine gelmiş, onu bekliyordum. Kapının sesini duyar duymaz gözlerimi telefondan ayırıp kapıya baktım. Üzerindeki kıyafetleri görünce dudaklarım aralanmıştı istemsizce. Benim aldıklarımı giymişti. Postacı tipi açık kahve bir çanta takmıştı. Çok güzel görünüyordu.
"Selam, biraz zor oldu ama izin almayı başardım."
Kollarımı ona sarıp kendime bastırdım. Elimi saçlarına daldırdım güzelce. Okşarken minik öpücükler bırakmayı da ihmal etmedim. O da belime sarılmış, yüzünü göğsüme gömmüştü.
"Gözlerimi alamıyorum senden. Çok mutlu oldum Seungmin."
Minik, tatlı kıkırtılarını bahşetti bana.
"Sen beğendin diye giydim."
Dakikalarca sarıldıktan sonra sonunda geriye çektim kendimi. Kolumu omzuna atıp kendime çektim yavaşça.
"Beğendim tabi, çok güzelsin sen."
Duraksadım
"Yani şey, yakışıyor böyle kıyafetler sana."
Tekrar o güzel kıkırtılarını çalındı kulağıma. Haftalar öncesinde gülümsemesini bile sunmazken cıvıl cıvıl kıkırdaması kendimi değerli hissettiriyordu bana.
"Hyunjin, çok aptalsın."
"Senin aptalınım ben."
Çekinerek ona baktığımda pembeleşmiş yanaklarıyla karşılaşmıştım. Yüzümde hissettiğim sıcaklıkla kızardığımı anlamıştım. Neden dudaklarımdan böyle kelimeler dökülüyor bilemiyordum ama içimden geldiği gibi davranıyordum.
Belki kalbimin, göğüs kafesimi delercesine çarpmasının bununla bir ilgisi vardır.
Sonraki bölüm için zemin hazırladım. Yeni bir fic yazmaya çalışıyorum ve sadlikten ruhum çürüdü. Bu yüzden sonraki bölüm hem uzun hem de çok soft ve tatlış olacak. Zaten yakınlaştırmaya başladım ikisini, kaç bölüm olmuş bir zahmet bir şeyler olsun 🤧
Bu arada sonraki hyunmin ficim için de bir şeyler planladım az çok hehee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Smile -Hyunmin-
Fanfiction"Bana söz ver, bir daha asla gülüşünü kapatmayacaksın" -slice of life-