Dvě čárky?!

300 6 2
                                    

DALŠÍ DEN :

Je ráno, a já se zas cítila pod psa, ale ne psychicky, bylo mi hrozně zle, nejspíš mám nějakou chřipku, dokonce jsem i zvracela.
"Jsi v pohodě?" Vešel Viktor do koupelny, a hleděl na mne jak objímám záchodovou mísu.
"Bhdjdndn"
"Aha jasně" uchechtnul se  a sedl si ke mě a podržel mi vlasy.
"Bože proč já" vykoktala jsem ze sebe, byla jsem úplně zničená.
"Pojď si lehnout" pomohl mi vstát a doprovodil mě do postele.

"Víš Klári, zítra máme výročí, a myslel jsem že by jsme si mohli vyjít na večeři" usmál se na mě.
"Pokud se z toho dostanu, tak moc ráda" řekla jsem a vlepila mu pusu.
"Super, sjedu do města, nemám se stavit v lékarně, pro něco na to zvracení?" Vyhrknul
"Ehm, no, můžeš to zkusit" zasmála jsem se.

Rozloučil se a odjel.

Celý den byl potom v pohodě, říkala jsem si co to mohlo ráno být, nevolno mi bylo už pár dní. Myslela jsem si že to mohlo být klidně ze stresu. Pak mě napadla jedna věc, ne tak moc vzdálená od toho co mi za posledních pár dní dost ublížilo. Že bych byla znovu těhotná? To by byl docela dobrej vtip vzhledem k tomu co se dělo.
Vyrazila jsem do lékárny a koupila si test, musím si ho tedy udělat až ráno.
S Viktorem jsme se domluvili že se zítra sejdeme v té samé restauraci jako před rokem,  bylo to zvláštní, budu doufat že vše konečně vyjde tak jak má.

DALŠÍ DEN :
Vstala jsem docela pozdě, měla jsem dnes dost plánů, chtěla jsem ze sebe udělat člověka, takže jsem se objednala ke kadeřnici a chtěla jsem si koupit i něco na sebe. Ale jedno nepočkalo, test!
Běžela jsem do koupelny a provedla test, Viktor prý musel něco zařídit skrz album, které má vydávat. Takže jsem na to měla pěkně klid.

Nekonečných pár minut čekání v mém životě.

A je to tady, zazvonil mi mobil že časomíra skončila. Vzala jsem tyčinku do ruky a šla do kuchyně sednout si na židli.

Podívala jsem se na tyčinku, a bylo to tam!
DVĚ ČÁRKY!!!
"Panebože" vykřikla jsem
Honilo se mi hlavou co teď.
Po chvíli jsem se rozhodla, že dnešní večeře bude nejlepší pro to abych to Viktorovi oznámila.
Šla jsem se obléct, a jela ke kadeřnici.
Konečně mi někdo dal vlasy do pořádku, od té nehody jsem se o sebe vůbec nestarala, ale to dnes skončilo, dodalo mi to hrozně moc sebevědomí.
Od kadeřnice jsem letěla přímo do obchoďáku a koupila si pěkné červené šaty. Myslím že na rande se dokonale hodí.
Bylo už docela dost hodin, takže jsem se jela domů připravit.

Forever ? - Viktor SheenKde žijí příběhy. Začni objevovat