Karel IV a Beat 'n' Juice

878 27 2
                                    

Došli jsme do jisté restaurace Karel IV , vešli jsme dovnitř a jeden usměvavý muž nás usadil ke stolu pro dva. Tohle je to místo z té vzpomínky , podívala jsem se na Viktora a řekla '' Naše první rande bylo tady že ? '' usmála jsem se , kývl a chytl mě za ruku . Číšník nám donesl objednané šampaňské a my si začali povídat. Všechno mi vyprávěl , řekl mi jak mě tady poznal a že jsem se mu líbila na první pohled, a že díky Refovi (Refew , netušim jak bych to měla sklonit :D) se mnou mohl mluvit a pozvat mě na večeři, při té příležitosti jsem si vzpomněla jak jsem byla v klubu , byl to klub tady ve Varech , jmenoval se Beat 'n' Juice , kde zrovna vystupovali a celý koncert na mě koukal. Usmála jsem se a když nám přinesli jídlo začala jíst.Když jsme pozdě večer došli na hotel (Byly jsme ubytovaní v Puppu) běžela jsem hned do sprchy, bylo léto a za celý den jsem byla zpocená jak nikdy v životě. Po sprše jsem padla do postele vedle Viktora , nevěděla jsem jestli mu mám říct že jsem si vzpomněla na ten koncert , zatím jsem mu to říkat nechtěla. Chvíli jsme si povídali a pak jsem usnula.

 VE SNU :Odcházím z práce , pospíchám , už před půl hodinou jsem měla být na večeři s Viktorem , dost trval na tom abych tam byla přesně , blbý papírování ! '' Sakra!!'' řekla jsem potom co mi vypadly všechny papíry z ruky. Začala jsem to všechno sbírat a běžela na parkoviště kde jsem nastoupila do Viktorova staršího passatu. Nastartovala jsem a vyjela jsem směr restaurace kde čekal Viktor. Po 5 minutách mi zazvonil mobil , zvedla jsem to , byl to Viktor a ptal se kde jsem , byl hodně naštvaný a nervózní , dupla jsem na to a přejela jsem červenou , v tom jsem cítila silný náraz a ...

Forever ? - Viktor SheenKde žijí příběhy. Začni objevovat