Užírala jsem se tím čím dál víc , chybělo mi někoho jen tak obejmout , přitulit se k němu či se s někým políbit, jen jsem měla blok, netuším proč . O pár dní později mi Viktor řekl že pojedeme na výlet do Karlových Varů , kde jsme se prý poznali , pracovala jsem tam nějakou dobu v Puppu, (Grand Hotel Pupp) a kde jsme byly společně na jeho a Renneho koncertě , který tam mají znovu za týden . Domluvili jsme se na tom že se tam někde ubytujeme a dáme si týden pauzu od všeho .
Konečně přišel den kdy vyrážíme do Varů , cesta uběhla celkem rychle , akorát jsme ani jeden neprohodili ani jedno slovo. Bylo mi to líto , začínala jsem k němu cítit jistou důvěru či co, a chtěla jsem si sním povídat , jenže jsem nevěděla kde začít, a vyptávat se na minulost jsem nechtěla. Když jsme dorazili do hotelu , vybalili jsme si věci a šli zase pryč. Procházeli jsme se po kolonádě a koupili si oplatky a šli jsme se podívat i na Vřídlo. Hrozně jsem si to užívala , dokonce jsem chytla Viktora za ruku , jenže pak nás zastavilo pár fanynek. Vyfotila jsem je s Viktorem a ony chtěly fotku i semnou . '' Proč? '' zeptala jsem se, jedna z nich odpověděla '' Mámě tě rádi , k Viktorovi se hodíš a chceme obnovit starý fotky, jednu s tebou už máme '' usmála se na mně a čekala až se k nim připojím. Stoupla jsem si doprostřed a usmála se. Když odešli byla jsem poměrně zmatená a Viktor si toho všimnul. ''Copak je ? '' zastavil se a hleděl se mi do očí. ''Nic jen jsem zmatená , neřeš to , nebudeme si kazit den '' usmála jsem se , chytla ho za ruku a pokračovali jsme v procházce po kolonádě .
''Viktore ! Pojď jdeme zpátky na hotel na večeři '' zavolala jsem na něj a přitom se smála , utíkal mi . ''Nejdeme na večeři na hotel , jdeme někam jinam '' usmál se a mrkl na mě. Vzal mě za ruku a táhl někam neznámo kam .
ČTEŠ
Forever ? - Viktor Sheen
FanfictionKlára a Viktor už spolu chodí 3 roky , jednou se ale stane to co by nikdo nečekal , ale to není vše . Celý jejich společný život v několika dílech . -By the way - je to můj první příběh , tak prosím berte ohledy , doufám že se bude líbit :-)