První rande ?

962 32 0
                                    



Dny utíkali jak voda a já měla jít konečně do práce . A Viktor ? Pořád nic , nevím proč , poznala jsem vše a všechny jen prostě jako kdyby vedle mne celý ty roky byl jen velký otazník. V práci to vůbec neutíkalo , nějaký blbý papírování, nuda prostě. Když jsem vycházela z práce dala jsem si sluchátka do uší a šla na metro . Poslouchala jsem jednu ze svých oblíbených písniček a najednou mi v hlavě proběhla vzpomínka , byl to jen úryvek něco jako fotka (doufám že to chápete :D) , seděli jsme s Viktorem u stolu v nějaké restauraci a pak jsem v hlavě zakřičela ' První rande!' po chvíli jsem dojela na zastávku kde jsem vystupovala a běžela domů.
Viktor právě vyšel ze sprchy a já na něj skočila a bylo mi úplně jedno že mu spadl ručník nebo že je úplně mokrej. Silně jsem ho objala a pošeptala mu do ucha '' naše první rande , restaurace ,večeře'' usmál se podíval se mi do očí a viděla jsem jak byl šťastný. '' Myslím že je to dobrý začátek '' usmála jsem se , '' Jo , ale teď když dovolíš ..' podíval se směrem dolů , pak mi to došlo , vždyť je úplně nahatý. ''Jo jasně , promiň '' chtěla jsem se smát protože mi to přišlo celkem trapné ale rozmyslela jsem si to , aby to nějak blbě nepochopil.  

Forever ? - Viktor SheenKde žijí příběhy. Začni objevovat