----19.09----
Build, Jeff ile beraber hastaneye girdiklerinde onları gören ilk kişi Bible olmuştu:
''Build! Neden bi' anda gittin?!'' Daha bu sabah tanışmış olmalarına rağmen Bible Build'i gereksiz çok sahiplenmişti. Hiçbir yere götürmek istemiyordu onu. Cep telefonu gibi her zaman yanında taşımak istiyordu. Planlarını önceden hazırlamıştı, ta ki yanindaki Jeff'i görene kadar.
''Bu kim?'' Dedi Bible Jeff'in kim olduğunu bildiği halde.
''Ben Jeff. Unuttun mu?'' Build ''unuttun mu?''yu duyunca şüphelenmeye başladı, aralarında ne geçtiğini merak ediyordu. (ikisi de celisi celisi oldu imdat)
''Unutabilir miyim lan sence, Ta'nın çevresi geniş tabii her gün eve yeni arkadaşlarını getiriyor tanıştırıyor. Bugün Apo diye bir eleman ile tanıştırdı yarın Apo'nun arkadaşıyla tanıştıracakmış.''
Build zaten şüphelenmişti yeterince şüphelendi. Ta denen kişiyle beraber mi yaşıyor? Sevgilisi mi?
''Aha lan BARCODE!!!'' Jeff aradığı adamı bulmuştu.
''JEFF?!?!?!''
''İyi misin!?!?'' Jeff, güle güle bile demeden Barcode denen adamın arkasından koşup hastaneden çıkmıştı. Saat akşam sekizi bulduğunda artık herkes gitmişti, biri dışında.
''Heyy? Siz daha çıkmadınız mı? Build? Utanmadan hala götümün dibine mi giriyorsun yoksa? Tıpkı eskiden yaptıkların gibi...''
Build Poi'yi canlı şekilde karşısında bir anda görünce şoka girmişti. Bible ise Build ne yapmış onu hala anlamamıştı ama bir geçmişleri olduğu için Build'in kaçtığını anlamıştı.
''Ne oluyor?'' dedi Bible sorularına cevap ararken.
Fakat Build çareyi tekrar saklanmakta, kaçmakta buldu. Ama bu sefer peşinden Bible de kaçtı.
Bible, Build'i durdurmak için elinden tuttu. Build durdu. Siyaha daha çok benzeyen kahverengi gözleriyle Bible'a bir süre baktı ve tatlı bir sırıtıştan sonra elinden tutup Bible ile kaçtı.
Bible, Build'in böyle güzel güldüğünü ilk defa bu an fark etti. O kadar güzel gülüyordu ki Bible'ın midesindeki kelebekler sonunda kozalarından çıkmıştı. Build'in böyle güzel göründüğünü fark etmesi uzun zaman almıştı fakat şimdi, el ele tutuşup koşarken anlıyordu.
Bu adam onun hayatının dramı, midesinin kelebekleri olacaktı.
ilk seyleri 7ye koydum cunku ugurlu rakamim huhaua
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Be My Doctor || BIBLEBUILD/VEGASPETE
FanfictionBuild, büyük ve maaşı gayet iyi bir hastaneye stajyer olarak gelmiştir lakin bunun doğuracağı sonuçlar sadece insanların hayatlarını kurtarmak veya çiçek sulamak değildi. BIBLEBUIIILDDDD KANN VAHSET YOK AMA SMUT VAR HERHALDE ABLAM OLMAZ OLUR MU abi...