Bible arka ve ön ceplerini telaşlanmış bir halde kontrol edip duruyordu. Ya kaybolduysa? Ya buradan çıkamazsak? düşünceleri bir panik atak yaşatmıştı Bible'a. Tam tersine: Build belki içkili olduğundan belki de bir tık kıt olduğundan hiçbir şey anlamamıştı. Sadece ortamdaki kötü enerjiyi sezebilmişti o kadar. Ve Bayan Yok ise, çılgına dönmüştü.
''SEN BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUN! NASIL ÖDEMEYİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ BUNU?!''
Yok, bunu söylediğinde Bible gerçekten de nasıl ödeyeceklerini düşünüyordu. Build'i bu tek başına, tenha ve tacizci dolu yerde bırakamazdı.''Buldum!''
''Ne?''
''Arkadaşlarımdan borç isteyeceğim.'' dedi ve cebinden telefonunu çıkardı, ilk önce Ta'yı aradı fakat belki saat 1'i geçtiği için uyuduklarından dolayı olabilir, Ta da dahil olmak üzere kimse telefonu açmadı. En sonunda listenin en sonundaki ''CEO Poi'' yazısını gördüğünde biraz düşünüp telefonu kapattı.
''Build, bulaşık yıkamayı sever misin?''
''Çok...'' dedi Build
----01.38----
Bible ve Build; ellerinde iki tane sarı eldiven, pembe önlükler ve Build'in tepeden bağlanmış kahkülleri. Koskoca doktorlar bu duruma düşecek ne yaptılar ki? Seks.
''Pekala, bence üstesinden gelebiliriz!'' dedi Build yavaş yavaş geçen sarhoşluğun üstünde bıraktığı sevinç ve umutla.
Gecenin bir yarısı, Build ve Bible tezgahın üstünde boylarını aşacak olan bulaşıkların hepsini yıkarken asla hiçbir şey konuşmuyorlardı. Build çok sıkıldığından konu açmaya çalıştı:
''Ee, nasıl gidiyor?''
''Kötü.''
''Nasıl?''
''Nasıl nasıl? Kötü gidemez mi?''
''Gidebilir tabii, ama benim gibi birinin yanındayken yani kötü olmak de ne bileyim..'' dedi Build egolu egolu.
''Korkuyorum. Sabaha kadar bulaşık yıkayamayız değil mi?''
''Ee, Kaçacak mıyız?''
''Saçmalama, karakolluk oluruz.''
''O zaman öyle bir piçlik yapalım ki Yok bizi kendi kovsun.''
''Nasıl?'' dediğinde Bible, Build hiç sorgulamadan Bible'ın dudaklarına bir öpücük kondurdu.
''Sevişiyor taklidi yapacağız.''
''Bana uyar.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Be My Doctor || BIBLEBUILD/VEGASPETE
FanfictionBuild, büyük ve maaşı gayet iyi bir hastaneye stajyer olarak gelmiştir lakin bunun doğuracağı sonuçlar sadece insanların hayatlarını kurtarmak veya çiçek sulamak değildi. BIBLEBUIIILDDDD KANN VAHSET YOK AMA SMUT VAR HERHALDE ABLAM OLMAZ OLUR MU abi...