----22.28----
Build'in her bir kıvrımında belinden düşen kemer Bible'ın sinirlerini bozmaya başlamıştı. Onu düzeltmek istiyordu fakat o kadar yaklaşırsa kaldıracağım derken indirecekti ama ''denemeye değer'' düşüncesiyle Build'in elinden tutup lavaboya doğru götürürken Build gerçekten sarhoştu. Bu kadar etki edeceğini kim bilebilirdi ki?
''H-heyy?! Ne yapıyorrsunn!?'' dedi Build sinirli bir surat ile.
''Kıçını kapatmalıyız Build.'' Build, çok sesten dolayı Bible'ın dediğini duymadı fakat lavaboya götürdüğünden bir şeyler döndüğünü anladı ve sesini çıkartmamayı tercih etti.
Lavaboya geldiklerinde Bible, Build'in pantalonuna kemer arıyordu fakat bulamadığında kendi kemerini çıkarttığında Build yanlış anladı:
''Heyy!! Düzgün bir şekilde halletsek olmaz mı?? Ne bu fanteziler Tanrı aşkınaaaa..'' Build gerçekten sarhoştu.
''Ne demeye çalışıyorsun?'' dedi Bible kemerini çıkartırken, Build atıldı ve Bible'ın elinden bir hışımla kemeri aldi ve yere attı:
''Şunu demeye çalışıyorum...'' dedi ve Bible'ı aynanın önüne yaslayıp dudaklarına yapıştı. Bible ne kadar bunu beklemese bile uyum sağladı ve şimdi, Bible susamış bir köpek gibiydi. Gerçekten çok iyi öpüşüyordu. yaklaşık bir 10 saniye öpüştükten sonra Build aynaya yasladığı Bible'ın yüzüne baktı. Bible da ona bakıp bir kez daha öptü ve bir kabinin kapısını görmeden de olsa açtı, içeriye girdiler ve kapıyı yarım yamalak kapatılmış kapıya yaslanarak öpüşmeye devam ettiler. Build'in ağzında kalan alkolün tadı ve boynunda kalan alkol kokusu Bible'ı tamamen cezbetmişti, başka bir şey düşünemez oldu. Sadece Build'in kusursuzluğu.
Build'e gelirsek de, o şu an gerçekten çok mutluydu. Aklından geçen şeyler Bible'la neredeyse aynıydı. Öpüşmek genelde ona çok bir şey ifade etmezdi fakat bu efsaneydi ve asla durmak istemiyordu, tam aksine daha da sertleşmek istiyordu. Bible'ı içine almak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Be My Doctor || BIBLEBUILD/VEGASPETE
FanfictionBuild, büyük ve maaşı gayet iyi bir hastaneye stajyer olarak gelmiştir lakin bunun doğuracağı sonuçlar sadece insanların hayatlarını kurtarmak veya çiçek sulamak değildi. BIBLEBUIIILDDDD KANN VAHSET YOK AMA SMUT VAR HERHALDE ABLAM OLMAZ OLUR MU abi...