12

71 7 2
                                    

----22.43----

Bible ve Build: hiç konuşmadan, nefes almadan, hiçbir şeyi siklemeden öpüşmelerini sonunda durdurduklarında Build nefes nefese kalarak isteğini belirtti:

''D-daha fazla... İstiyorum.''

Bible bunu duyduğunda lordundan emir almışçasına Build'in asker yeşili şortunun düğmelerini yavaşça açarken bir yandan da kulağını ısırıyordu. 

''Sabretsen iyi olur.''

Cebinden bir kondom çıkarıp ağzıyla yırttı, gerçekten çok fena görünüyordu. Build'in iç çamaşırını çıkardığında tamamen sertleşmiş görünüyordu. Kondomu yerleştirdiğinde Build onu hemen içine almak için çok sabırsız görünüyordu fakat işler o kadar kolay olmayacaktı. Bible, Build'i kapıya bakacak şekilde ters çevirdi ve kalçasını yukarı doğru kaldırması için işaret verdi. elini cebine soktuğunda bir şeylerin eksik olduğunu anladı.

''Hassiktir, kayganlaştırıcı yok.''

''Sıkıntı değil, yap gitsin.'' dediğinde Bible bir kere iç çekti ve elinin yüzük ve orta parmaklarıyla içine doğru hafifçe bastırdı. Build'in içinde uçuşan kelebekler daha şiddetli uçuşmaya başlamıştı. Ve bu artık hissedilebilecek seviyeye gelmişti, somuttu.

Bible ise gittikçe hızlanmaya başlıyordu, Build'in S şeklinde duran vücudunu görünce aynı hızda durmak mümkün değildi. Gittikçe daha derine giriyordu ve son olarak işaret parmağını da içeri soktuğunda Build büyük bir inleme patlattı. Bible da birileri duyacak korkusuyla Build'in ağzını  eliyle kapattı:

''Shh, sessiz inlemeye çalış.'' dediğinde, Build kafasıyla ve yalvarır gibi duran kaşlarıyla onayladı.

Bible, Build'in artık hazır olduğunu düşünerek elini içinden çıkarttığında düşündüğünden daha da acımıştı fakat elinden geldiğince ses çıkartmamaya çalışıyordu.

Bible, aletini çıkardığında Build sesi duymuştu fakat Bible aynı zamanda onun boynundan da tutuyordu bu yüzden arkasına bakamadı ama hissediyordu. Bible yavaş yavaş içine girmeye başladığında anlamıştı ne kadar büyük olduğunu, gerçekten çok acıtıyordu fakat bunu belirtmek yerine Bible'ı daha çok cezbedecek şeyler yapmaya başladığında Bible doğal olarak daha fazla giriyordu. Sonunda ön arka şeklinde hızlı hareket etmeye başladığında Build artık inlememek için tek çareyi Bible'ın elini ısırmakta buldu. Bible da her yorulup yavaşladığında Build'in omzuyla boynunu bağlayan eti ısırıyordu, boynunu öpüyordu. Bu Build'in çok fazla hoşuna gidiyordu. Terler, ağızlarından çıkan belli buharlar, Bible'ın köpek dişleri,  her şey Build'in hoşuna gidiyordu. 

''Seni hissetmek istiyorum, hepsini istiyorum!''

Come Be My Doctor || BIBLEBUILD/VEGASPETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin