17

49 5 0
                                    

Yolda gidiyorlardı. Build, Bible'a bakıyor, onun her detayını süzüyordu. Nasıl bu kadar çekici görünebildiğini merak ediyordu. Bütün kıyafetleri ve aksesuarları tam bir iş adamı gibiydi, günlük kıyafetlerini merak ediyordu. Bible ise kara kara düşünürken bir şeyler anlatmak için nefes aldı.

''Bak, şu an seni bir barda sarhoş ettikten sonra evine götürüp beceren bir tacizciye benziyor olabilirim. Ama başka şansım yok, eğer polis gelirse ve senin beyaz bir alete üflemelerini isterse üflemeden önce açıklama yap tamam mı?''

''Ne?'' derken karışık saçlarını karıştırıyordu Build. 

''Çoğunlukla mavi giyinen biri beyaz bir alete üflemeni isterse ne diyeceksin Build?''

''HAYIR!'' 

"Hayır! Of, tamam boşver." dediğinde Build sustu. Bir süre konuşmamak istiyordu, trip atacaktı, fakat hemen evine geldiklerinden dolayı "Şunu ne yapayım?", "Geldik mi?" gibi sorular sorup duruyordu. Bible da itiraz etmeden cevaplıyordu hepsini.

"Pekala, in bakalım."
Bible'ın evi 2 katlı büyük bahçeli bir villaydı, Işıkların geliş açısı öyle bir ayarlanmıştı ki her yerde ışık olmamasına rağmen karanlıkta bile her köşe belli oluyordu.

"Bible's Dream House." dedi Build kıkırdayarak, bunu duyunca Bible da burnundan hafif hafif güldü. Bible evin kapısınını açtı ve içeri beraber girdiler, Ev de şahaneydi. Build şakasında haklıydı, yaşamak istediği o "Hayal Evi" buydu.




Come Be My Doctor || BIBLEBUILD/VEGASPETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin