16

75 6 3
                                    

''Tabii, sen isterse-''

Bible, Build'in teklifini kabul eder etmez mutfağın kapısı açıldı ve Yok belirdi. Normalde olduğundan da sinirli görünüyordu. 

''NE YAPIYORSUNUZ YİNE OROSBUNUN ÇOCUKLARI! ÇIKIN BAŞKA YERDE YİYİŞİN!'' Diye bir yaygara patlattı Yok. 

Build atıldı sarhoş haliyle:

''Sana ne? Yok yerde bağırıyorsun!'' deyip günlük şakasını yaptı. 

''ÇIKIN DIŞARI! BİR DAHA SİZİ BARIMIN ÖNÜNDEN DAHİ GEÇERKEN GÖRÜRSEM POLİS ÇAĞIRACAĞIM!!'' derken bir yandan sağ koluyla Build'i, sol koluyla da  Bible'ı çekiştiriyordu. Sonunda barın kapısına ulaştığında ikisini de dışarı salmıştı.

''Hey!!'' dedi Bible ama nafile. Çoktan dışarıdalardı.

''Eee, o zaman ben seni evine bırakayım...'' derken gözlerini kaçırdı Bible.

''Oluuuurr!'' Build tam tersine mutlu ve sarhoştu.

Build ve Bible, Bible'ın arabasına doğru yürüyorlardı. Arabaya geldiklerinde Bible, Build'in kapısını açtı ve Build arabaya bindiğinde kapıyı kapatıp kendisi onun yanındaki şoför koltuğuna oturdu ve kemerini bağladı. Gereğinden büyük göğüslerinin arasından geçen kemer Build'in hoşuna gitti, hiçbir şey demedi fakat yolculuk boyunca gözü üstündeydi.

''Ne bakıyorsun?''

''İlk onlar baktı.'' Bible burnundan güldü.

''Siktir git... Evin nerede?''

''Evim mi?''

''Evin Build.''

''Evim yok ki benim'' dediğinde Bible endişelendi.

''Şaka mı yapıyorsun? Evin olduğuna eminim. Getirdiğin geçmiş kağıdında maddi durumunda sıkıntın olmadığı yazıyordu Build.''

''Hangi ev ya?'' Bible artık Build'in soruya cevap veremeyecek kadar sarhoş olduğunu anlamıştı.

''Son kez soruyorum, evin nerede?''

''Evimin yerini bilmiyorum ama göğüs uçlarını kıyafetın arkasından  gözlerim kapalı bulabilirim.'' dediğinde Bible direksiyonu aniden sola kaydırdı ve bambaşka bir yola saptı. Sanki geri dönüyormuş gibi.

''Nereye gidiyoruz?''

''Bana.''



Come Be My Doctor || BIBLEBUILD/VEGASPETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin