kankiler bu bolum oburlerine gore biraz daha uzun olacak kollarinizi sivayin
----21.48----
Kırmızı ve mor ışıklar, içeri girince sadece kırmızı olmuştu. Her şey çok güzel görünüyordu, Build'in eski anıları aklında canlandı buraya gelince. Bible'a bir kere baktı ve gülümsedi:
''Bir şeyler içelim mi?''''Gel.''
Bible'ın kolunu tutan kişi Build'di fakat Bible yolu gösteriyordu. Bar'a doğru yaklaşmaları bir 8-9 adım sürdü, gerçekten büyüktü burası, bara geldiklerinde onları bir kadın karşıladı.
''Merhaba! İlk seferiniz mi olacak?'' kadın ilk seferi sorduğunda Build'in aklında içkiden faklı her şey belirdiği için sadece ''efendim?'' demekle yetindi.
''İçkiden bahsediyor Build.'' dedi gülme isteğini bir kenara koyup ciddi bir surat takınan Bible.
''Ha.. Hayır, değil.'' dedi Build. Kadın kendini tanıtmaya başladı:
''Ah, çok pardon kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Yok ve sanırım bilmeniz gereken tek şey bu, her neyse ne isterdiniz?'' dedi adı Yok olan kadın.
''Adın yok mu?'' dedi Build
''Adım var''
''Tamam var, ne istemeliyiz sence?'' Build barlara geldiği her zaman bu içkilerin en güzelini içme taktiğini kullanırdı.
''Bana soracak olursanız..'' dedi Yok ve devam etti:
''Baileys yeni tariflere eklendi ve şu sıralar aşırı moda, tatlı tadı biraz daha ağır basıyor. Sizin gibi tatlı bir çocuğa bu yakışır!!'' dedi ve gülümsedi Yok.
''Sağolun, ondan ben de alabilir miyim?'' dedi konuşmanın ortasına birden dalan Bible.
''Olmaz! Ben farklı alacağım o zaman, farklı içkiler alırsak ikisini de tatmış oluruz.''
Build barın duvarındaki içki menüsüne bakarken içlerinden ona en cazip gelen şarabı birden seçti.''Cabernet Sauvignon.''
Bible, bu şarabın Build'e ne kadar ağır geleceğini içtikten sonra söylemek ve tepkisini görmek istiyordu fakat içmeye başladıklarında tamamen aklından çıkmıştı. Bible bir şeyleri hatırlaması gerektiğini biliyordu fakat neyi hatırlaması gerektiğini düşünürken arkadan kumral bir adam belirdi.
''Hey! Siz yeni misiniz buralarda?'' Kumral saçlı adam aşırı süslü giyinmesine rağmen kimsenin ön yargılarını almamıştı.
''Evet, sanırım da siz kimsiniz?'' dedi Bible ve adam kendini tanıtmaya başladı:
''Ben Tong, burayı işletmiyorum veya görevli falan değilim fakat her gün buraya gelecek kadar hayatsızım! İçkilerinizi sipariş etmişsiniz gibi görünüyor.''''Ben Build, memnun oldum.'' dedi Build ve Bible da Tong ''içki'' kelimesini söylediğinde anladı neyi unuttuğunu fakat hatırlatacakken Tong tekrar söze girdi.
''Build, sen bu içkiyi içebileceğine inanıyor musun? Biraz narin görünüyorsun da..''
''İçerim! Neden içemeyeyim ki? Ağırsa ağır.''
''İçersin yani..?''
''İçerim.''
''Kimse sorumlu değil bundan bak.''
''Ben kendi kendime bakabilirim.''
''Peki.'' dedi ve gitti Tong. Bible, Build'e baktı.
''Tokuşturalım mı?''
''Olur!'' dedi Build, Tong hala emin olamamış Build'i izliyordu.
İçkileri tokuşturdular ve Bible'nin az az almasının tam aksine Build ilk yudumu aldığında gayet de beğenmişti bu yüzden bir, iki, belki de üç yudumu yudumu kana kana içti.
''NE YAPIYORSUN!?!'' Dedi Bible şaşkına dönmüş halde, kontrollü içeceğini düşündüğü ve zamanında çok içkili kişinin üstesinden geldiği için ilk başta çok tedirgin olmamıştı ama şimdi, şimdi gerçekten korkmuştu.
''Görmüyor musun? İçiyorum işte.'' dedi Build. Yanakları kıpkırmızı olmuştu ve terlemeye başlamıştı.
''Neden bu kadar içti-!'' Build, Bible nin sözünü işaret parmağıyla kesmişti:
''Shh, sorun yok. Halledebilirim~'' Build bunu cilveli bir şekilde dediğinde Bible susmuştu.
1-2 saat sonra gittikçe Build, Bible'ın gözlerine daha da cezbedici gelmeye başlıyordu. Bu adam içki alınca mı fena oluyor yoksa Bible'nin içtiği içkide bir aşk iksiri falan mı var Tanrı aşkına! Asker yeşili şortunun kemeri, müziğin sesinin açılmasıyla hafif dans ettiği için beli sonuna kadar görünüyordu, en sonunda düşük bel giymiş gibi göründüğünde artık Bible'nin sabrı taşmıştı. ''Bu kadar kusursuz ve mükemmel olmak imkansız olmalı'' diye geçiriyordu aklından. Ensesine kadar uzanmış saçları terlediğinden ıpıslak görünüyordu ve bu tamamen bağımlılık yapacak bir görüntüydü. Yeni insanlarla tanışıp onlarla dans edip kaynaşırken Bible sadece Build'in kusursuzluğuna bakıyordu, manzarası mükemmeldi ve hiçbir yere gitmek istemiyordu.
Build Jakapan Puttha'yı şuracıkta becermek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Be My Doctor || BIBLEBUILD/VEGASPETE
FanfictionBuild, büyük ve maaşı gayet iyi bir hastaneye stajyer olarak gelmiştir lakin bunun doğuracağı sonuçlar sadece insanların hayatlarını kurtarmak veya çiçek sulamak değildi. BIBLEBUIIILDDDD KANN VAHSET YOK AMA SMUT VAR HERHALDE ABLAM OLMAZ OLUR MU abi...