"Luke, tule! Mul on vaja sinuga rääkida!"hüüdsin ma teda järgmisel päeval, kui külmkapi peale reeglite paberit paigutasin.
"Mida?"küsis ta tusaselt.
"Ma panin reeglid külmikule. Loe need palun läbi."
"Ei mingeid sõpru ega pidusid peale kella kümmet?"küsis ta kulmu kortsutades.
"Just. Öö rahu on alates kella üheteistkümnest. Kas sa maja reegleid oled lugenud?"
Ta raputas pead. "Hiljem. Ja koristuspäev on iga pühapäev?"ta kortsutas jälle kulme.
"Keegi peab ju korda looma. Sina seda nagunii ei viitsi teha."
"Kutsu mingi koristaja."lausus ta ja pööras pilgu tagasi reeglitele.
Ta istus mõni hetk laua taha ja jäi mind vaatama.
"Mida?"küsisin ma.
"Kui sa nii tõrges poleks ja mul oma tüdrukut poleks, võiks meist asja saada."
"Mina ja tõrges?"
"Just."
"Sa lihtsalt ei meeldi mulle. See on kõik."laususin õlgu kehitades.
"Ja miks?"
"Ma ei meeldi sulle ka."pomisesin ja võtsin raamatu.
"Võib ka nii öelda."
Istusime vaikides. Kuulsin, kuidas Luke'i telefon helises ja ta võttis selle välja. Mõne hetke pärast ta naeratas ja võttis kõne vastu.
"Jah Alice? Muidugi tulen. Ah, ma rääkisin oma korterikaaslasega."rääkis ta telefoni ja ma heitsin talle küsiva pilgu.
"Mu tüdruk, Alice, tuleb siia. On sul selle vastu midagi?"
"Kui te voodisse ei karga, siis küll mitte."
Ta naeris. "Kas sind need hääled ei erutagi?"
Pööritasin silmi. "Sa oled vastik."
Ta läks naerdes oma tuppa ning mõne aja pärast oli kuulda, kuidas ta välisuksest väljus.
Ohkasin tüdinult. Kas kõik poisid peavad sellised olema?
Keskendusin uuesti raamatule, kui kuulsin kahe inimese naeru nng Luke mind hüüdis."See on Alice. Alice, saa tuttavaks. Heleene."
Surusin tüdrukuga kätt ja lasin neil siis omaette olla. Kuulsin, kuidas mu telefon helises ja tormasin magamistuppa.
"Halloo?"küsisin, kui nägin võõrast numbrit.
"Tere. Mina helistan kohvikust Maagiline. Ma lugesin läbi teie CV ja kutsume teid homme kell 1 töö vestlusele."
"Oh, see on väga kena teist. Ma olen homme kindlasti kohal."ütlesin õnnelikult ja mõni hetk hiljem lõpetati teisel pool telefoni kõne.
Olin lootnud rohkem sekretäri kohale tööd saada, kuid seal oli vaja kõrgharidust, mida minul pole. Kuid olin õnnelik, et mind üldse kuskile kutsuti.
YOU ARE READING
Pettumuslik[l. hemmings]
FanfictionMis saab siis, kui kaks võhivõõrast inimest peavad elama ühes korteris ning nad ei meeldi eriti üksteisele?