1.

3.2K 177 12
                                    

Viskasin kotid voodile ja otsustasin korteris ringi vaadata. See oli kolme toaline korter koos rõduga Londoni kesklinnas.

Elutoas puudus telekas, tundus et pean selle ise muretsema. Ka kööginõusid oli vaja osta.

Tegelikult olin korteriga rahul. See asus kesklinnas, mis mulle sobis. Mu kool asus nimelt kesklinnas.

Läksin tagasi magamistuppa, kui kuulsin ukseplõksu ja järgmisel hetkel nägin kahte jalapaari.

Läksin esikusse ja nägin seal noormeest koos kottidega.

"Kes sa oled? Mida sa teed siin?"küsisin tervituse asemel. Unustasin sel hetkel viisakuse.

"Eee... ma üürin seda korterit."vastas ta ja pani kotid maha.

"Mina ka!"hüüatasin ma.

"Mis asja?"küsis ta.

"Jah! Ma toon lepingu." Käisin köögis, kus oli mu leping laua peal ja näitasin talle ette.

Ta vaatas seda ja võttis siis välja oma lepingu, toppides selle mu nina alla.

Ohkasin. Andsin selle talle tagasi ja ta liikus elutoa poole, kus ta diivanile istus.

"Mulle ei räägitud sellest midagi."ütlesin ma.

"Mulle ka sind ei mainitud."ütles ta natuke pahaselt.

"Mina siit välja ei koli."laususin turtsatades.

"Mina ka mitte."

"Mina olin esimesena siin ja ei kavatse kuhugi liikuda."vaidlesin ma, teades, et ta üritab mind välja sööta.

"Arvad, et ma lähen või?"nähvas ta.

Ohkasin jälle. Me ei jõua kunagi kokkuleppele. See tüüp on... imelik? Ma ei leidnud teist sõna. Tundub, et ta arvab endast palju. Ta tundub roki tüüpi olevat. Sellistega vist ei jõuagi kokkuleppele. Kuid ma pidin hiljem oma sõnu sööma...

"Äkki teeks nii, et oleme mõlemad sel ööl siin. Ja siis vaatame edasi."pakkusin ma. Arvasin, et ta ütleb ära. Või vaidleb vastu ja viskab mu korterist välja.

"Hea küll. Helistame homme sellele mehele, kes meile korteri üüris."nõustus ta ja läks teise magamistuppa.

Olin üpris üllatunud ja mulle meenus, et ma ei tea ta nimegi. Otsustasin tutvustamise homseks jätta. Kui temaga saab üldse tutvuda...

______

Ma ei teadnud, kas kirjutada see sõnum lõppu või algusesse aga siin ta on.

Jutt on pühendatud _sparkle_girl'ile, kes pealkirja aitas mõelda ja on üldse äge tüüp :D Aitäh! :)

Ma loodan, et teile see jutt meeldib ja voteite sama palju nagu alati. Ma kordan oma sõnu. See tähendab mulle väga palju ja on üks inspiratsiooni allikaid. Aitäh aitäh!

Musid&kallid ♥

-Heleene_

P.S! Otsustasin jutus kasutada oma nime.

Pettumuslik[l. hemmings]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora