Luke
"Alice, sa petsid mind Ashtoniga! See on..."karjusin tüdrukule näkku.
"Luke, palun kuula mind ka!"röökis ta.
"Miks ma peaksin? Sa petsid mind mu parima sõbraga! Kuidas ma saan su veel tagasi võtta?!"
"Palun, räägime sellest!"
"Kurat Alice! Alles mõni päev tagasi sa tahtsid, et mina ei teeks sulle haiget! Ja vaata mida sa tegid!"
Ta nuuksatas ja toetus vastu ust.
"Ma... ma ei õigusta ennast, Luke. Jah, ma olengi loll blondiin, nagu mulle korra öeldi. Ma tahan vaid uut võimalust. See oli ainult üks suudlus, Luke!"
"Üks suudlus võib kõike muuta!"karjusin ma ja tahtsin teda korterist välja visata.
"Rahuneme maha ja räägime."
"Ma ei taha rääkida."
"Sa võid seda pärast kahetseda."ütles Alice ning ta üritas kõike veel päästa, kuid mina seda enam ei tahtnud.
"Palun, mine lihtsalt minema."ütlesin ja avasin talle ukse.
"Kas... kas sa oled kindel?"
"Täiesti! Ma ei hakka seda kahetsema, Alice. Aitäh sulle."
Hoidsin talle ust lahti, kuni ta pisaraid pühkides korterist lahkus. Ohkasin kõvasti, kui ta läinud oli.
Heleene
Ärkasin Calumi kõrval voodis. Ehmatasin ja tõusin istukile, kattes keha tekiga. Kas me olime midagi teinud?
Leidsin maast oma riided, mis polnudki laiali. Ehk me ei teinudki midagi?
Panin riidesse ja läksin alla. Maja oli võõras ja ma ei näinud kuskil selle omanikku.
Läksin kööki, kus nägin tüdrukut, kes istus köögi kapil ja jõi midagi. Ta nägi väga halb välja.
"Hei."tervitas ta mind.
"Kas ma tean sind?"
"Penelope. Penelope Heston. Me tutvusime eile."
"Mulle meenub vist küll midagi. Tead sa, kust ma aspiriini saan?"
"Sealt kapist."lausus ta ja osutas kapile.
Kapis leidus mitut sorti aspiriini. Võtsin suvalise karbi lahti ja võtsin aspiriini koos veega alla.
Luke
Tõusin võpatades üles, kui kuulsin ukseplõksu. Nägin Heleenet, kes ei näinud sugugi hea välja.
"Purjus oled või?"küsisin õrritades.
"Jää vait, mul on niigi sitt olla."
"Kuidas Calumiga läks? Jõudsite voodisse ka?"
"Ole vait! Mul on kõrini su kommentaaridest! See kuidas sa mind ei salli... ma ei salli sind ka, aga ma ei solva sind! Jäta mind rahule!"karjus ta mulle, läks oma tuppa ja sulges pauguga ukse.
Naeratasin. Mulle meeldis teda õrritada.
Istusin diivanile ja mõtlesin, mida edasi teha. Telekat meil ju pole.
Võtsin taskust telefoni ja helistasin Michae'lile. Ashtoniga ma praegu ei suhtle ja Calum ilmselt magab ennast välja.
"Hei. Mis teed?"
"Midagi."
"Ma tuleks sinu poole."
"Davai. Mul ongi koristamisega abi vaja."
Naersin ja lõpetasin kõne.
ESTÁS LEYENDO
Pettumuslik[l. hemmings]
FanficMis saab siis, kui kaks võhivõõrast inimest peavad elama ühes korteris ning nad ei meeldi eriti üksteisele?