"Dün gece ailene sevgili oldugumuzu söylemek için evine gittik ve ailen beni gorunce tabii ki ilk garipsediler.Sen bizi onlara anlattıgında babanın goruntusu domatesten farksızdı, cok sinirlenmisti annende aynı sekilde,beni odana goturup 'biz biraz Jisung ile özel olarak konusup sana soyleriz' dedi ve kapıyı kapatıp cıktı.Bende odanı izlerken yaklasık 5-10 dakika sonra çığlıklarını duymam ile yanına kosmam bir oldu."
Jisung stresli ama dikkatli bir sekilde dinliyordu olayları.Minho devam etti.
"Geldigimde yerde kanlar içinde yatıyordun baban ve annenin gozu donmustu babanın elindeki tahta sopayı ve annenin elindeki supurge sopasını aldım ve uzak bir köşeye attım.Daha sonra seni kucagıma alıp ikimizin montunu aldım ve cıkarken 'cok guzel bir ailesiniz kesinlikle oglunuzu cok sevip onemsiyorsunuz degil mi? Sizin gibi aile olmaz olsun' deyip kapıyı carptım ve seni arabaya bindirip eve getirdim."
Jisung'un gozleri
dolmuştu.Gozunu kırptıgında 3-4 damla aynı anda dustu.Minho yatakta oturan Jisung'un kafasını boynuna yasladı.Birkac dakika Jısung agladı ve Minho onu teselli etmeye calıstı.Aslında Jisung kendisine degil sevgilisine bir sey olacagından korktugu için aglıyordu daha sonra Jısung'un aklına o geldi. Kız kardesi!Jısung'un kız kardesi Yuna'da pansexti.Ve onun da bir kız arkadaşı vardı.Ya ailesi onun sevgilisini de öğrenirse?O zaman Jisung ne yapacaktı,kız kardeşini nasıl koruyacaktı?Daha kendini bile koruyamıyorken...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minho Jisung'a "Artık benim evimde kalsan?Ailenin yanına donmen cok tehlikeli bebegim biliyorsun"dedi. Jisung'un reddetmek gibi bir istegi yoktu,olsa bile Minho'ya kıyamazdı asla.
Jısung bu lafın üzerine Minho'ya "Yuna'da bizimle kalsa olur mu sevgilim?Biliyorsun onun da kız arkadaşı var ve annemin Yuna'dan ne kadar nefret ettiğini soylemistim sana,eger öğrenirlerse Yuna benim kadar sanslı olmayabilir hayatım."dedi
Jisung ve Minho bu teklifi kabul etti cunku Yuna'yı cok severdi, tatlı ve nazik bir kızdı abisi onu aynı kendisi gibi iyi yetiştirmişti.Bu yüzden sevgilisiyle gurur duyuyordu Minho. Daha sonra ikili Jisung'un ailesinin evine gittiler tabii ki evde müthiş bir gerginlik vardı.Her ihtimale karsı Minho'nun gözü Jisung'un anne ve babasındaydı.
Jisung üst kattaki odasına çıkıp eşyalarını hazırladı ve Yuna'ya da olanları anlatıp eşyalarını hazırlamasını söyledi.Herkes hazırdı tam Minho Jisung'un valizini alacakken Jisung'un annesinin ağzından "Koynumuzda eşcinsel fahişeler beslemek yerine yılan besleseydik keske"dedigini duydu. O an kadının üstüne doğru yürürken Jisung önüne geçip "Boşver sevgilim harcayacagın enerjiye değmez bu saygısızlara"dedi ve sevgilisine sarıldı.Yuna'da onlara gülümseyerek bakıyordu. Minho, Jisung ve kardeşinin valizini bagaja koydu ve arabayı sürmeye başladı.
bu sefer biraz daha uzun oldu sanırım burdan sonra ne yapacagım hakkında bir fikrim yok😭 Ama birseyler bulacagım.Okudugunuz için tesekkurler ve yazım hataları için özür dilerimm