Yapabilir Miyiz?

32 4 27
                                    

Bu bölüm smuth var ona göre okuyun

Jisung ertesi gün telefonunun titremesiyle uyandı. Yuna "Abi bizim okul tadilattaymış, tadilat bitene kadar Soyeon'da kalsam olur mu?" diye mesaj atmıştı ve abiside izin vermişti. Ardından Jisung sevgilisinin yanına gitti. Minho tabaklara peynir koymakla uğraşırken yanına gelen sevgilisinin bu dağınık saçlı yarı uykulu sersem halinin çok tatlı olduğunu düşünüyordu. Kahvaltılarını ettiler ve dışarı çıkmaya karar verdiler.Evden birkaç kitap alıp kitap kafeye gittiler ve orada hem konuştular hem birseyler yeyip içtiler hem de çalıştılar.

Saat 16.30'a geliyordu ve ikisi de acıkmışlardı. Eve varınca Jisung yemekleri hazırlamaya koyuldu. Minho'da yaklaşık 15 dakika sonra geldi ve sevgilisinin arkasından ince beline sarılıp yanağına bir öpücük kondurdu.

Sofrayı kaldırdıktan sonra Minho telefonundan babasının şirketi hakkındaki şeylere bakmaya  başladı. Jisung ise yatak odasında takılıyordu. Ardından canı sıkılmış olan Minho sevgilisi ile uğraşmak için Jisung'un yanına geldi ve onu gıdıklamaya başladı. En sonunda Minho yatakta oturur ve Jisung ise onun kucağında ona sarılır vaziyete geldiler. Jisung kafasını kaldırıp Minho'ya baktı ve utanarak Minho'nun kulağına "Seyy...yapabilir miyiz?" dedi. Minho buna oldukça şaşırmıştı çünkü sevgilisinden böyle birşey beklemiyordu. Ama kabul etti çünkü sevgilisinin ona ait olduğunu hissetmek istiyordu.

Minho, Jisung'un çıplak bedenine küçük öpücükler konduruyordu. Bu öpücüklerin küçük olmasına ragmen Jisung üstündeki etkileri büyüktü. Jisung'un ağzından küçük iniltileri çıkıyordu ve Minho onun bu seslerini duydukça biraz daha sert öpüyordu sevdiğinin bedenini. Jisung ıslanmaya başlamıştı ve Minho bunu fark edince sevgilisnin içine girmeye çalıştı ve tam girecekken sevgilisinin yüzünü kapattığını görüp "Utanma birtanem." deyip Jisung'un ellerini yüzünden çekmesini sağladı.

Minho,Jisung'un deliğinin genişlemesi için parmaklarını Jisung'un deliğine soktu ve Jisung hem ilk yapışının verdiği hem de sevdiği kişi ile yapmasının verdiği garip bir his ile ağzından orta derecede inlemeler kaçırıyordu ve bu inlemeler Minho'yu daha da çok cazbediyordu. En sonunda Minho deliğin iyice genişlemiş olduğuna karar verdi ve artık sevdiğinin içine girmenin verdiği sevinç ve hırs ile Jisung'un içine girdi. Jisung bu sefer gerçekten yüksek sesle inlemişti ve inlemeleri kısa aralıklarla devam ederken Minho sonunda tamamen içine girmişti Jisung'un. Minho hafif gel git yapmaya başlamıştı. Jisung nefes nefese inlerken bu inlemeler Minho'yu daha da çok hırslandırıyordu. Minho bu hırsla daha da hızlanıyordu ve Jisung daha da sesli inlemeye başlıyordu.

Sabah Jisung neredeyse her yerinde diş izleri, morluklar ve kızarıklıklar ile uyandı ve Minho'nun da aynı şekilde olduğunu gördü. Dün gece aklına geldiğinde yorganı kafasına kadar çekip arkasına dönmüştü ve gözlerini açar açmaz sevgilisinin ona bakan tatlı gözleriyle göz göze geldi. Birkaç saniye sonra dünkü olayın utancından gözlerini sımsıkı kapattı. Minho ise sevgilisine sarılıp "Utanma birtanem buna alışman gerek ne de olsa bundan sonra birbirimize aitiz." dedi. Jisung'un utancı biraz yatışmıştı bu yüzden gözlerini açtı ve o da sevgilisine sarıldı.

Bu bölümde burada biterr. Canim arkadaşım bölüm yazmam için kafama silah dayayacak hale gelince mecbur uykulu haldr yazdım . Yazım hataları için özür dilerim. İyi okumalarrr!!

"Aile" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin