Bilinmeyen Numara

16 2 17
                                    

Ertesi gun yine Jisung Minho'dan erken kalkmisti, yani o oyle dusunuyordu. Jisung yataktan kalkmaya calisirken Minho Jisung'un kolunu tuttup geri yatmasini sagladi ve ona sarildi. "Gunaydin bebegim" dedi Minho. Jisung Minho'nun kokusunu icine cekip "Sana da gunaydin hayatim" dedi. Biraz oyle kalip birlikte yataktan kalktilar.

Jisung mutfak tezgahina yaslanip "Ne yiyelim birtanem?" dedi. Minho biraz dusundu ve "Omlet yapabiliriz birtanem" dedi. Jisung bu cumleyle yumurta almak icin  buzdolabina yoneldi. Jisung omletle ilgilenirken telefonu caldi. Minho Jisung'a telefonunu getirirken ciddi bir yuz ifadesi takinmisti cunku arayan bilinmeyen numaraydi. Jisung tereddutle de olsa telefonu acmisti. Ve nefes alisindan tanidi arayan kisiyi. Annesiydi arayan Jisung'a "Bizi ozlemediniz mi tatlim sizi almaya geliyoruz bizi bekleyin." deyip kikirdamisti. Telefon kapaninca Jisung sok olmus gozlerle Minho'ya bakiyordu. Minho ise sinirli bir ifadeyle yere bakiyordu telefon hoparlorde oldugu icin tum konusmayi duymustu Minho. Jisung'un yanina gidip ona sarildi ve "Korkma birtanem sana ve kardesine birsey yapamazlar ben varim" dedi. Fakat Minho ne yapacagini bilmiyordu ve belli etmese de o da cok korkuyordu sevdiginin elinden alinmasindan.

Minho koltukta oturmus ne yapacagini dusunurken kapi caldi. Minho korkuyla ayaga kalkti ve kapi deliginden baktiginda tahmin ettigi kisilerin yani Jisung'un "ailesinin" kapida oldugunu gordu. Jisung Minho'nun yanina gelmisti. Ve o da anlamisti gelenlerin "ailesi" oldugunu. Minho kararlilikla kapiyi acti ve "Buyrun?" dedi. Annesi " Kizimizi ve oglumuzu burdan alip onlari bu igrenc hastaliktan kurtarmak icin psikologa goturecegiz onlari" dedi. Minho bunun uzerine "Ben sevgilime de kardesine de iyi bakiyorum yani hasta falan degiller merak etmenize gerek yok gerci merakinizin sahte oldugu belli ama" dedi. Bu sefer babasi atlamisti soze "Sende escinselsin sende bu pis hastaliga sahipsin o yuzden anlayamiyorsun ve bizim anne babaligimizi sorgulayamazsin simdi cocuklarimizi ver ve bundan sonra karsimiza cikma!" dedi. Minho gittikce daha cok sinirleniyordu ve boyle insanlar karsisinda sinirini tutmak onun icin onemli degildi fakat siniri Jisung'u urkutebilirdi. Minho "Sizi polise sikayet edersek 5 yildan 10 yila kadar hapis alabileceginizi biliyorsunuz degil mi?" dedi. ve Jisung'un annesi agzini acip birsey soyleyecekken Minho tekrardan araya girip "Ha bu arada kanitim var o gece ses kaydi almistim ve videolarda var ayrica yaralarin fotograflari da var yani eger sevgilimi ve kardesini benden alirsaniz ya da killarina zarar verirseniz sonucunu tahmin edebileceginizi umuyorum" dedi. Annesi "Sirf omrum cop olmasin diye ugrasmayacagim zaten siz escinsel fahiseleri merak ettigim de yok aptallar" dedi. Minho cok sinirlendigi icin kendini zor tutuyordu "Baska birsey yoksa gidebilirsiniz" dedi ve ses cikmayinca kapiyi kapatti. Jisung Minho'ya sarilinca Minho biraz da olsa sakinlesmisti.

Jisung daha sonra Yuna'yi uyandirdi ve kahvaltilarini yaptilar. Yuna'ya olanlardan bahsetmeme karari aldilar. Minho olay cozuldugu icin mutluydu ve tekrar boyle birseyin yasanma ihtimali dusuk oldugu icin huzurlu hissediyordu. Ama hala ihtimal %0'a dusmedigi icin az da olsa rahatsizdi.

GERCEKTEN COK OZUR DILERIM COK GEC ATTIM BOLUMU CUNKU HALA NETLERIM KOTU VE USENIYORUM DA UMARIM GUZEL OLMUSTUR AKLIMA HIC BIRSEY GELMIYORDU BUNU ANCAK BULDUM. yazim hatalari icin uzgunum iyi okumalarrr!!

"Aile" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin