Ertesi gun Jisung ve Minho sabah okula gitmek icin erken kalktilar. Jisung yine en erken kalkan kisi olmustu ama yataktan kalkmak istemiyordu cunku dunku olaylari unutamiyordu. "Ya Minho'ya ya da Yuna'ya bir sey yaparlarsa" diye dusunuyordu ve bu yuzden cok az uyuyabilmisti.
Jisung'un sorunu da buydu: cok dusunmek, her seyi cok kafaya takiyordu ve bu Minho'yu endiselendiriyordu. Cunku Jisung bazen o kadar ileri gidiyordu ki kendine zarar verebilirdi.
Jisung'un Minho'ya sarilmasi uzerine Minho da uyanmisti ve bir sure birbirlerine sarilir vaziyette kaldilar.
Daha sonra Minho kahvalti icin mutfaga, Jisung ise Yuna'yi uyandirmak icin Yuna'nin odasina gitti. Birkac dakika sonra Jisung Yuna ile mutfaga girdi ve ikisi de Minho'ya yardim etmek icin sofrayi hazirlamaya basladilar.
Yuna abisine donerek "Abi dun kapi calmisti ya kim gelmisti? Dun sormayi unuttum." Dedi ve Jisung ile Minho birbirlerine baktilar ama sonra Jisung dogruyu soylemenin iyi olacagini dusunerek "Annemgil gelmisti bizi almak istediklerini soylediler ama sonra alamayacaklarini anlayip gittiler" dedi. Yuna basini anladim anlaminda salladi.
Yaklasik 20 dakika sonra herkes okul icin hazirlanmisti. Ilk once Yuna'yi okula birakacaklardi. Daha sonra ise kendi okullarina gideceklerdi.
Jisung uzun zamandir okula gitmedikleri icin korkuyordu cunku okuldan nefret ederdi ama dersler yuzunden degil,insanlar yuzundendi. Bu yuzden Minho'nun koluna yapismis sekilde okula girmisti. Siniflarina da bu sekilde girmislerdi ve haliyle bu tum sinifin dikkatlerini cekmisti ama Minho umursamamisti zaten yaninda Jisung varsa Jisung disinda hicbir seyi umursamazdi.
O gunku 7 dersin son 4'u bostu ve Jisung ile Minho bunu duyunca cok sevinmislerdi cunku yanliz kalmaya daha cok zamanlari olacakti.
Okuldan sonra eve gelen ikili cok sikilmisti fakat Jisung bir fikir onerisinde bulunup "korku oyunu oynayalim" dedi. Minho da kabul etti ve Jisung'un favori korku oyununu indirdi. Ilk basta bu oyun sacma gelmisti Minho'ya cunku oyunda sadece guvenlik kameralarindan robot oyuncaklari izliyorlardi.
Minho Jisung'un soylemesiyle birlikte sadece kameraya bakmamasi gerektigini anladi fakat her kapidan farkli bir robot cikiyordu. Surekli jumscare yemek Minho'nun sinirini bozmustu ama bir yandan da egleniyordu.
Minho ve Jisung bu oyundan sikildi ve yapacak farkli seyler aramaya basladilar.
Minho cok sicak oldugu icin ustunu cikarmisti ve telefonuyla ilgileniyordu. Jisung ise Minho'nun vucuduyla...
Minho, Jisung'un onu izledigini hissediyordu ve ses etmiyordu fakat icinden siritiyordu. Minho emekleyerek yatagin obur ucundaki Jisung'un ustunde durdu ve cenesini tuttu. (nasil anlatacagimi bilemedim...)
Jisung ise saskinlikla sevgilisini izliyordu ve sessizce bekliyordu. Minho "Beni izledigini farketmedigimi mi sandin?" dedi ve Jisung bunu duyar duymaz yuzu kizardi. Minho sevgilisinin bu halini cok tatli buluyordu.
Jisung elleriyle yuzunu kapamisti Minho ise Jisung'un ellerini opmeye baslamisti. Jisung'un yuzu sevgilisinin her hareketinde daha da kizariyordu.
Minho sevgilisinin ellerini yuznden cekti ve " Utanmamalisin sevgilim,bu benim baskasi degil"dedi. Jisung Minho'ya hak veriyordu fakat kendine engel de olamiyordu iste. Ama yine de deneyecekti. Minho sevgilisinin yanagini optu.
Jisung'un kalbi Minho'nun her hareketinde gittikce hizli atiyordu. Minho Jisung'a yapmak icin izin isteyen gozlerle bakti. Jisung ise izin verme anlaminda basini salladi ve Minho Jisung'un dudagina bir opucuk kondurdu. Minho Jisung'un ust vucudunu opmeye baslamisti. Jisung ise kesik ve alcak sesli inlemeler kaciriyordu agzindan.
Minho Jisung'un ust vucudunu birakmisti ve Jisung'ta biraktigi izlere bakiyordu. Jisung'un ona ait oldugunu ve onun da Jisung'a ait oldugunu biliyordu ve bu onu cok sevindiriyordu. Jisung'u cok seviyordu.
Minho Jisung'un icine girmisti ve Jisung'un agzindan buyuk bir inleme cikmisti. Ikisi de buyuk zevk aliyordu bundan
.................................................................
Bu olaylardan yaklasik 2 saat sonra birinin kapiya cok guclu bir sekilde vurdugunu duydular. Minho kapiyi acti ve karsinda 2 tane polis ve Jisung'un "ailesini" gordu fakat siritiyordu cunku gercekten kanitlari vardi. Polisler ve Jisung'un ailesi iceriye gecti.
Polisler Jisung'a Minho'nun onu ve kardesini burda zorla tutup tutmadigini sordu. Jisung her seyi tum durustluguyle anlatti ve Minho kanitlari ile Jisung'u destekledi.Tam bunlar yasanirken Yuna eve gelmisti. Ne olup bittigini anlamanisti Yuna. Minho ona yasananlari anlatinca Yuna da abisinin dediklerini dogruladi. Polisler Jisung vasitasiyla ailesinin evinde kamera oldugunu ogrenince ailesiyle kamera kayitlarini incelemeye gitmislerdi.
Jisung rahatlamisti cunku ne sevgilisine ne de kardesine zarar gelmisti. Minho kafa dagitmak icin bir komedi filmi acip abur cubur hazirladi ve birlikte film aksami yaptilar.
Gece herkes yataklara dagilmisti. Fakat Jisung uyuyamiyordu cunku Minho oglen yaptiklari seyleri hatirlatip onu utandiriyor ve onunla ugrasiyordu fakat bir sure sonra ikisi de uyudu ve boylece gun de bitmis oldu.
Cok karisik bir bolum oldu... Ve sanirim cok az konusma olmus umarim bu sizi sikmaz ve korku oyunu kismini Join Us For A Bite dinlerken yazdim yani tahmin edebileceginiz uzere korku oyunu fnaf .Normalde fice devam etmeyi dusunmuyordum ama bir kisi fikrimi degistirdi ve fikrimi degistiren kisiye cok tesekkur ederimm!! Bu yil fazla zamanim olmayacak cunku sinav senesindeyim ve su an bile hafta ici okul kursuna hafta sonu dershaneye gidiyorum ama elimden geldigince yazmaya calisacagim bu arada smuth bolumu yarida kestim cunku cok ileri gidersem kotu olacagini dusundum. Her neyse yazim hatalari icin uzgunum iyi okumalarrr!!!!