"D mi C mi"

21 4 2
                                    

Ertesi gün Jisung ve Minho cok sıkılıyorlardı ve Yuna,Soyeon ile dışarı çıkmıştı.Daha sonra Jisung ve Minho her zamanki gibi favori kafelerine gittiler.Artık kafedeki herkes onları tanıyordu.Bir kız grubunun önüne oturdular. Sipariş verdikten sonra Jisung birseyler anlatmaya başladı ve arkadaki kızlardan yüksek sesli bir kahkaha duyuldu. O an Jisung'un gözleri dolmaya başladı ve bacağını titreterek yeri izliyordu. Kızlar Jisung'un tam arkasında oturuyorlardı yani Jisung'un dediklerini rahatlıkla duyabilirlerdi, bu yüzden Jisung kızların onun anlattıklarına güldüğünü düşünüyordu çünkü anksiyetesi vardı.Minho hemen sevgilisinin yanına geçti ve ona sarıldı, bu Jisung'un daha iyi hissetmesini sağlamıştı.

Daha sonra Minho,Jisung ile ayağa kalkıp kızlara "Biraz daha sessiz olabilir misiniz?"dedi. Masanın sol tarafına bakarak söylemişti bunu.Sağ tarafa baktığında okulda lavaboya giderken bile peşini zar zor bıraktığı kızı gördü.

Kız "Merhaba Minho'cuğum,nasılsın?Sende gelsene masamıza" dedi "tatlı" olmaya çalışırken. Tabii ki Minho reddetti çünkü sevgilisini bu pis ortama sokmak istemiyordu, eğer masaya oturularsa sevgilisine kötü şeyler soracaklarına emindi. Minho'nun reddetmesine rağmen kızlar hala Minho'nun kolunu tutup gelmeye ikna etmeye çalışıyorlardı. Jisung ise yavru kedi gibi bir yüz ifadesiyle onları izliyordu. Masaya oturup oturmamak Jisung için önemli değildi Jisung için önemli olan Minho'nun yanında olmasıydı. Artık bu kavgaya dayanamayan Jisung, "Minho kavgayı daha çok uzatma oturalım"dedi. Minho sevgilisine hak veriyordu zaten kavgayı daha fazla uzatacak gücü de kalmamıştı.

Masaya oturdular ve kızlardan biri hemen "Doğruluk Cesaretlik oynayalım" dedi. Minho ise "İlk kendinizi tanıtsaydınız" dedi. Jisung'un yanındaki kız "Ben Minnie"dedi. Minho'nun yanındaki yani ona takıntılı olan kız "Ben Jennie"dedi. Jennie'nin yanındaki kız ise "Ben Jisoo" dedi. Jisung'da " Ben Jisung"dedi. Jennie Minho'yu dürtüp duruyordu ve Minho bundan acayip bir şekilde rahatsız oluyordu bu yüzden Minnie'ye "Yer değişebilir miyiz burası çok sıcak senin olduğun yerde cam açık" dedi. Minnie'de kabul etti ve Minho sonunda Jisung'unun yanına oturabilmişti.

Şimdi Dc (Doğruluk Cesaretlik) oynuyorlardı. Ve Jennie Minho'ya soruyordu. Jennie "Doğruluk mu cesaretlik mi?"dedi. Minho cesaret derse onu öpmesini isteyeceğini biliyordu bu yüzden "Doğruluk" dedi. Jennie ne soracağını bildiği halde sahte bir şekilde düşünüyormuş gibi yaparken Minho Jisung'un kulağına eğilerek kısık sesle "Büyük ihtimalle hoşlandığım birinin olup olmadığını falan soracak bizi söylesem sıkıntı olmaz değil mi?"dedi Minho, Jisung ise "Sevgilim artık alışığım bana sormadan sevgili olduğumzu istediğin kişiye söyleyebilirsin." deyip gülümsedi sevgilisine. Jennie "Hoşlandığın kişinin ya da sevgilinin adı ne?" dedi. Jisung ve Minho bakıştılar ve Jisung Minho'nun elini tuttu. Ve Minho "Sevgilimin adı Jisung"dedi ve Jisung'a bakıp gülümsedi Jisung'da ona gülümsedi.

Herkes şok içideyken Minnie "Tebrik ederimm."dedi. Ama diğerleri hala şok içindeydi. Jennie bir anda karşısına uzanıp Jisung'un yakasına yapıştı. Neyse ki Minnie Jennie'yi geri yerine oturtup onun adına bir sürü kez özür diledi. Minho ve Jisung Minnie'yi çok sevmişti. Daha sonra bu ortamda daha fazla kalmak istemedikleri için kafeden çıkacaklarıdı, Minho hesabı öderken Jisung, Minnie'nin Line İD'sini aldı ve ormanlık bir alanda biraz yürüyüş yapıp eve gittiler.

Merhabaaa umarım beğenmişsinizdirr. Sabahın 6sınında yazıdım👍 hafta içi 6da kaktıgım için alıştım artık. Umarım güzel bir bölüm olmuşturr. Yazım hataları için üzgünümm.

"Aile" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin