"Benim Olan Benimdir"

16 4 0
                                    

Minho sabah kalktığında Jisung'un yanında olmadığını fark etmesiyle yataktan doğrulması bir olmuştu. Minho insanları kaybetmekten cok korkuyordu bu yüzden endişeli gözlerle odasında etrafa bakınıyordu. Ve gözleri kapıyı bulduğunda Jisung'u görmüştü ve bunla birlikte derin bir nefes vermişti. Jisung gülümseyerek sevgilisine "Korkma birtanem buradayım." dedi. Minho yataktan kalkıp sevgilisinin yanına gitti ve ona sıkı sıkı sarılarak kokusunu derin derin içine cekti. Jisung coktan kahvaltıyı hazırlamıstı. Minho mutfağa giderken Yuna'nın yeni uyandığını ve yüzünü yıkadığını gördüp "Günaydın"dedi. Yuna'da "Günaydın"diye mırıldandı. Minho onun bu haline kıkırdadı çünkü çok komik görünüyordu. Birlikte kahvaltılarını bitirip arabaya bindiler. Yuna'yı okula bıraktıktan sonra kendi okullarına geçtiler. Evet Minho ve Jisung aynı okuldaydılar ve ikisi de işletme okuyorlardı. Sınıfa girip sınıftakilerle biraz sohbet edip koridora çıktılar. Ve koridorda Jennie'yi gördüler. Jisung onu görür görmez sevgilisinin koluna sarıldı. Jisung o son kavgadan sonra Jennie'den gercekten cok korkmaya başlamıştı. Jennie ise Jisung'u kıskandırmak için Minho'nun diğer koluna yapısıp kendini acındırmaya çalışıyordu. Jisung'un az önceki korkusundan eser kalmamıştı ve cok sinirlenmisti. Jisung, Minho'nun kolunu bırakıp Jennie'nin kulagına egildi ve "Sana Minho'nun kızlarda sevdiği birseyi söyleyecegim ama kısık sesle anlaşılmayabilir veya Minho duyabilir benimle gel" dedi. Jennie bir an Jisung'un Minho'nun sevgilisi oldugunu unutup Jisung'un peşine takılmıştı. Jisung okulda kameraların görmediği sığ bir köşede Jennie'ye yaklaşıp ani bir hareketle kızın yakasına yapışmıştı. Jennie ile duvar arasında 3-4 cm oldugu için Jennie'nin kaçması imkansızdı.Jisung sinirlenince kendini tanıyamıyordu. Jennie'nin kulağına oldukca tehditkâr bir ses ile "Eğer seni bir daha sevdiğimin yanında görürsem bu kadar nazik olmam ve BENİM OLAN BENİMDİR bunu bil!" dedi. Ve kızı sert bir şekilde duvara fırlattı.


Jisung sinirle merdivenlerden çıkarken bir yandan da Minho'yu düşünüp sakinleşmeye çalışıyordu. Son derse giriyorlardı ve sonunda eve gidip Minho ile ilgilenebilecekti, bunun için çok mutluydu Jisung. Ve sonunda son ders de bitmişti. Jisung ve Minho'nun okulu saat 12.30'da biterken Yuna'nın okulu 17.00'da bitiyordu. Bu yüzden birlikte olabilecekleri bolca zamanları vardı. Minho ve Jisung arabadan inip eve gelmişlerdi. Minho ellerini ve yüzünü yıkayıp yatağa yatmıştı ve Jisung'da elleri ile yüzünü yıkayıp sevgilisinin yanına gitti ve kucağına yattı. Minho,Jisung'un burnu ve sincapı andıran yanaklarıyla oynuyordu. En sonunda Jisung'un bu tatlılığına dayanamayıp küçük pembe dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.

Yuna eve gelip yaklaşık 3 saat çalıştıktan sonra sevgilisi ile dışarı çıkmak için izin aldı ve böylece Jisung ve Minho yine yalnız kalmıştı. Minho ilk dersten beri içini kemiren o soruyu sordu Jisung'a "Sevgilim, bugün Jennie ile ne konuştunuz?" dedi. Bunun üzerine Jisung sırıtarak Minho'ya "Benim olanın benim olduğunu söyledim." dedi. Minho bu cümlenin ardından gururlu bir şekilde gülümsedi.
Yuna saat 22.30 gibi eve gelmişti ve saat 23.00'da yine tüm ışıklar kapandı ve tüm ev halkı uykuya daldı.

Bu aralar bölüm atmam biraz zor çünkü netlerim çok düşük ve onları düzeltmem gerek. Sonraki bölümde ne olacağını biliyorum ama ne zaman yazarım bilemiyorum maalesef;(( ama büyük ihtimalle haftaya çarşamba ya da salı gelebilir çünkü kursa erken gidip hem çalışıyorum hemde bölüm yazmak için zaman buluyorum. Yazım hataları için üzgünüm,iyi okumalarrr!!!

"Aile" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin