Taciz

24 4 8
                                    

Ertesi gün Minho ve Jisung okul çıkışında yeni açılan bir kafeye gitmeye karar verdiler. Kafenin bir havası vardı. Jisung ellerini yıkamak için lavaboya gitti ve tam çıkacağı sırada uzun boylu kahverengi kısa saçlı ve kahverengi gözlü bir çocuk kapıya yaslanıp Jisung'un çıkmasını engelledi. Jisung hafif titrek bir sesle "Çekilebilir misiniz?" dedi. Çocuk bunun üzerine sırıtarak "Hayır ama başbaşa kalmak istiyorsan çekilirim tabii." dedi Jisung belli etmesede çok korkuyordu. Çocuk bir elini Jisung'un beline diğerini de çenesine koyup göz göze gelmelerini sağladı.

Minho, Jisung'u merak edip lavaboya girmişti ve Sevgilisinin bir adama "Beni bırakın lütfen." dediğini gördü. Minho, sevgilisini arkasına alıp kıskaçlık ve öfke karışımı bir duygu ile tanımadığı çocuğu yakasından tutup yumruklar savurmaya başladı. Yumruk saldırıları bitince çocuk var gücü ile koşup oradan uzaklaştı. Minho arkasında yere oturmuş ve ellerini bacaklarında birleştirmiş gözleri dolu sevgilisine sarıldıktan sonra eve gittiler. Minho, Jisung'u üzmek istemese de içini kemiren o soruyu sordu sevgilisine "Bebeğim, bunu sorup seni üzmek istemiyorum ama o çocuk sana bir şey yaptı mı?" dedi ve Jisung Minho'ya yaklaşıp kekeleyerek "Ta-ciz etti.." dedi ve ardından Jisung'un gözlerinden birkaç damla gözyaşı döküldü.Minho bunu söyleyeceğini tahmin ettiği için çok büyük bir tepki vermemişti ve sadece sevgilisine sarılıp " Geçti bebeğim, geçti birtanem. Bak ben buradayım ve söz veriyorum bir daha asla böyle bir şey yaşamayacaksın." diyebildi. Jisung kafasını kaldırıp Minho'ya gülümseyerek "Minsung sözü mü?" dedi ve Minho'da aynı şekilde gülümseyerek "Minsung sözü." dedi.

Sosyal dersi o kadar sıkıcıydı ki derste aklıma geldi bu bölüm. Biraz kısa oldu biliyorum. Yazım hataları için üzgünüm iyi okumalarrr!!!

"Aile" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin