Kıyafet

16 2 4
                                    

Sonunda hafta sonu gelmişti. Jisung buna çok sevinmişti çünkü Yuna Soyeon ile dışarı çıkacağı için sevgilisiyle daha fazla vakit geçirecekti. Jisung Yuna'nın ardından kapıyı kapatıp arkasını döndüğü anda dudaklarını sevgilisinin dudaklarıyla buluşmuştu. Son zamanlarda Minho daha korumacı ve daha baskın olmuştu. Jisung elbette bunun farkına varmıştı ama mutlu olduğu için ses çıkarmıyordu. Jisung evde cok sıkılmaya başlamıştı ve dışarı cok sıcaktı bu yüzden dışarı çıkmak istemiyorlardı. Jisung üstüne rahat birşeyler giymek için odasına gitti ve birkaç dakika sonra minik bir hışımla üstünde ince belini oldukca belli eden dar bir gömlek vardı. Üzerine bunu giymişti çünkü Yuna onun giyeceği kıyafeti giymişti ve bu yüzden eline gelen ilk şeyi giymişti Jisung.Odasından hışımla çıkmasının sebebi Yuna'yı azarlamaktı. Ama Yuna'nın evde olmadığını unutmuştu. Başını yanında duran sevgilisine çevirdi. Sevgilisinin bu sinsi bakışlarına anlam verememişti. Jisung birkaç saniye sevgilisine baktıktan sonra üzerine baktı ve ne olduğunu anladı. Kendisinden beklenmeyen birşey giymişti. Jisung'un tombul yanakları allaşırken Minho gözünü sevgilisinden alamamıştı. İlk defa sevgilisinin bedenini bu kadar dikkatli inceliyordu. Sevgilisinin tamamen ona ait olmasının göstergesi olarak ona birkaç iz bırakmak istiyordu ama Jisung'un hazır olmadığını düşünüyordu.

Daha sonra Jisung üstünde gri bol kısa kollu bir sweat ve bol lacivert bir eşofman ile içeri girdi. Jisung hala utançtan sevgilisine bakamıyordu. Fakat sevgilisi onun bu halini çok sevmişti. Utandığı için evde kapşonu kapalı bir şekilde oturan Jisung'u seyrederken çok eğleniyordu. Minho sevgilisinin yanına oturdu ve Jisung'un ellerini elleri içine alıp" Utanma sevgilim ne de olsa birgün tamamen göreceğim." deyip göz kırptı. Jisung daha da fazla utanmıştı ve Minho'yu ittirip " Minho sus lütfen,zaten şuan kendimden çok utanıyorum daha da arttırma" dedi. Minho gülümseyerek sevgilisine sarıldı.

Jisung yemek yaparken telefonu çalıyordu,Minho ona telefonu uzatarak "Yuna" dedi ve sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurup tabakları hazırlamaya başladı. Yuna "Abi lütfen Soyeon'da kalabilir miyim?" dedi. " Müsaitse tabii ki kalabilirsin" dedi Jisung ve Yuna abisine teşekkürler ederek kapattı telefonu. Ve Jisung arkasını dönüp Minho'ya "Hayatım bir tane tabağı kaldırmalısın Yuna Soyeon'da kalacak" dedi. Minho ona denileni yaptı ve sonunda yemeklerini yiyebildiler.

Jisung bugün yaşananlar üzerinde biraz düşündü. Aklına birşeyler geliyordu. Ama nereden başlayacağını bilmiyordu. Fakat yapacağına emindi.

Ve ne yapacağı sonraki bölümde. Biliyorum çok boş bir bölüm oldu. Ama aklıma başka birşey gelmedi. Yazım hataları için üzgünüm,İyi okumalarr

"Aile" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin