Soyeon

25 5 14
                                    

Deviltown-Cavetown bu şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim.Söyleyen şarkıcıyı çok seviyorum ve aynı şarkıcının Juliet ve Sharpener şarkıları da çok güzel.Yazım hataları için üzgünüm iyi okumalarrr!!

Araba sessizliğe bürünmüştü ve Minho bu tür sesizliklerden nefret ederdi.Bu yüzden üçünün favori şarkısı olan Anamız Babamız Yok Deriz şarkısını açtı ve açtığı gibi Yuna ile Jisung birbirlerine dönüp gülerek bakıştılar.Üçü de arabanın içinde "Anamız babamız yok deriz,evimiz yurdumuz yok deriz."diye bağırarak şarkıyı söylüyorlardı.Minho kardeşlerin kafasının az da olsa dağıldığını görünce mutlu oldu ve Jisung'un favori kafesine doğru sürdü arabayı.

Kafede otururlarken her zamanki gibi üçlünün favori şarkıları çalıyordu ve onlar da başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde şarkıları söylüyorlardı

Daha sonra Yuna'nın telefonu çaldı,arayan Soyeon yani Yuna'nın kız arkadaşıydı."Yuna,birtanem neredesin?Ailenin evine gittim ve bana 'O eşcinsel aptalın nerede oldugu umurumuzda degil' dediler,iyi misin?" dedi.Soyeon endişeli bir sesle Yuna ise tam tersi neşeli bir sesle cevap verdi:"İyiyim askım,Spring Kafedeyiz.Sende gel,bu arada artık o evde yaşamıyorum.Abim ve ben abimin sevgilisinin evinde kalacagız artık."dedi Yuna.Soyeon "Şey yaparken sıkıntı olabilir onlara..."dedi Soyeon ve kıkırdadı.Yuna ise gözlerini devirerek derin bir nefes verdi ve "Soyeon saçmalama lütfen buraya gel."dedi.

Yaklaşık 5 dakika sonra Soyeon içeri girdi ve Yuna yerinden kalkıp sevgilisine sarıldı.Minho, Soyeon oturmadan Soyeon'u kolundan tutup "Bir şey söyleyeceğim,gelebilir misin?"dedi Soyeon onun Jisung'un sevgilisi oldugunu düşündüğü için onunla birlikte dışarı çıktı.

Minho,Soyeon'a "Ben Jisung'un sevgilisi Lee Minho"diyerek kendini tanıttı. Soyeon'da "Bende Jeon So-yeon,zaten büyük ihtimalle biliyorsundur ismimi ve bende Yuna'nın sevgilisiyim"diyerek kendini tanıttı. Minho"Sanırım Yuna sana anlattı biraz,Jisung ve Yuna anneleri ve babaları homofobik oldugu için kavgalılar ve benim evimde kalıyorlar.Lütfen bu konu hakkında onlarla konuşmamaya çalış,tekrar tekrar hatırlayıp üzülmelerini istemiyorum."dedi Minho.Soyeon ise sadece başını evet anlamında sallamakla yetindi ve içeri geçtiler.

Konusmaları biraz uzun sürmüştü bu yuzden Jisung ve Yuna ne konuştuklarını merak etmişti."Ne konuştunuz iki saat?"diye sordu Jisung, M
"Yuna'yı üzersen bende seni üzerim gibi bir konuşma yaptım😇."dedi Minho.Bunun üzerine Jisung "Bu benim görevimdi sanki hani öz abisiyim ya."dedi Jisung,Minho ise Yuna'nın yanagından makas alırken"Olsun bende öz abisi sayılırım."dedi.

Saat 18.30 olmuştu.Herkes eve dağılacaktı.Soyeon'un evi Minho'nun evine yakındı çünkü Minho'nun oturduğu yerlerde genelde maddi durumu çok iyi olan ve tanınan insanlar oturuyordu.Soyeon'da ülkesinin en iyi female rapçilerinden biri olduğu için onun da maddi durumu çok iyiydi ve tanınıyordu.Yuna buna sevinmişti çünkü artık Soyeon'u istediği zaman saklanmadan,kaçmadan kolaylıkla buluşabilecek, onu görebilecek hatta onlarda yatılı bile kalabilecekti!Tabii Minho eniştesinin kıskançlığı tutmassa.

Bütün her şey yerleştirildiğinde herkes çok yorulmuştu ve çok uykuları gelmişti. Soyeon,eşyaları bitirdikten sonra 1 saat daha Minholarda kalmış daha sonra da Minho'nun evinin yan sokağında olan evine gitmişti.Ve saat 23.47 olunca tüm ışıklar kapanmış,herkes huzurlu bir uykuya dalmıştı...

Sonraki bölümde ne yapacagımı bilmiyorum ya.Umarım güzel bir bölüm olmuştur,okuduğunuz için teşekkür ederimm.

"Aile" // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin