Kirishima szemszöge:
Éppen beszélgettem Bakuval a csajáról, amikor megláttam Jirout és Minát. Szinte azonnal lefagytam és bámultam őket pontosabban csak Minát, ezt Baku is észrevette és ő is arra nézett amerre én.
- Ne légy már ilyen balfasz bámulod őt mint valami perverz bazdmeg menj oda és beszélj vele végülis barátok vagytok vagy nem? - Bakugou az egyetlen aki tudja, hogy többet érzek Mina iránt már általános óta, de nem szeretném neki elmondani mert az a barátságunk rovására mehet és én nemakarom elveszíteni. Nagy nehezen végül odasétálok és köszönök nekik.
- Szia Mina és Jirou - igen azthiszem ennél bénábban már nem is lehetett volna köszönni, gratu tökfej. Majd mind a ketten ejtettek egy "sziát" utána Jirou sietősen távozott. Így kettesbe maradtunk.
-Figyi Kiri te hallottál már valamit az ideji évnyitó buliról? - kérdezi Mina ezt a szarságot minden évbe megrendezi Deku és a barátai mi csak úgy hívjuk, hogy Dekusquad. Azért szarság mert nem lehet piát bevinni pedig anélkül nem is buli a buli na mindegy... Azért válaszolok mert nem vagyok köcsög
-Nem még nemtudok semmit csak annyit, hogy ma Bakugou gyűlést akar tartani és mondta, hogy szólj mindenkinek. - mondtam a gyűlés nálunk amolyan családi beszélgetés.
- Bakugou állíthatna magán mindig én hívom össze de jó megmondhatod neki, hogy el van intézve - mondta a végét már mosolyogva annyira aranyos mikor mosolyog, na jó ne kalandozzunk el még van 5 óránk úgyhogy kelleni fog az agyam.
Az óra nagyon gyorsan telt most az utolsó óránk van és végre gyűlés. Matek van koncentrálnom kéne de nemtudok több szempontból se:
1. Kit érdekel a háromszög szerkeztés? Hős akarok lenni nem mérnök
2. Mina épp... Fasz tudja mitcsinál de vagy gondolkozik vagy unatkozik mindegy de rágja a tollát, rossz szokás egyike de olyan szexi.- Tanárnő kimehetek a mosdóba? - hallom a számomra csilingelő hangot kicsit értetlenül és ekkor veszem észre, hogy a szájába folyt a tinta. Na jó ki ilyen béna? Nem bírtam ki nevetés nélkül....
YOU ARE READING
Mha kirimina- Te és én
RomanceEz egy kirimina ship nem nagyon láttam ebből magyart szóval csinálok. A történet nem követi az animét se a mangát. A történet a 3. szemeszterüknél folytatódik.