Part 6

20 3 1
                                    

Még egy kicsit beszélgetünk majd kikísértem és elköszöntünk egymástól. Aztán gondolkoztam másnap lesz a buli nem vagyok bulis hangulatba de megigértem Jirounak, hogy elmegyek vele vásárolni. Amikor vacsoránál anya beszélni akart velem már kicsit jobban álltam a dologhoz.

-Kislányom, kérlek értsd meg apáddal nem jöttünk ki mostanság túl jól de ez nem azt jelenti, hogy nem szeretünk, sőt bármikor meglátogathatod ha szeretnéd. - mondta nagyon komolyan

-Rendben, megértelek titeket - mert tényleg megértettem

Másnap Jirou jött elém és együtt elmentünk vásárolni. Nem magy dolog tudom, de jólesik. Amikor beléptünk az üzletbe azthittem rosszul látok mert a bolt tele volt. De ha megint verekednem kell egy ruháért.... Most ahhoz semmi erőm úgyhogy nem lesz ilyen remélem.

Na vágjunk bele mert nem érek rá egésznap - hazudtam mert mi mást tudnék csinálni. Jirou pl elmenne Denkihez elv csak barátok de tuti, hogy valami más is alakul az ilyet megérzem de nem kérdezek rá mert az én szerelmi életem is romhalmaz de még mennyire... Na mindegy.

- Jó én igazából már két ruhát is kinéztem magamnak - mondta barinőm lelkesen.
Ez rám is hatott mert végre ismét élveztem a vásárlást. Vagy öt ruhát néztem ki de mindegyik vagy kicsi vagy nagy volt vagy a kivágása volt nagy de olyan is volt ami leeset a mellemről szó szerint. Megláttam a barátnőm és majd leesett az állam egy nagyon sexi de nem túl kihívó kék testhez simuló egyberuhát viselt.

-Csodásan áll rajtad. Denkinek biztos tetszeni fog - mondtam mosolyogva ezt nem tudtam kihagyni néha nem tudok leállni.

- Mondtam már hogy csak egy barát - mondta elpirulva persze persze

- Ha te mondod... - hagytam rá - közbe nézelődtem és megakadt a szemem egy fekete csillogós egyberuhán ugyanolyan testhez simulós volt, mint a Jiroué csak a hátán is volt kivágás. Felpróbáltam és vártam barátnőm reakcióját.

- Odanézzenek ki ez a jó nő na, ha Kirishima erre nem fogja csorgatni a nyálát akkor semmire - ahha visszakaptam csak elpirultam és oldalra fordítottam a fejem, de legalább nem tagadom, hogy ez lenne minden álmom.
Persz ha már ruha akkor legyen cipő is én kinéztem egy fekete csillogós magassarkút kicsit nagy volt a sarka de nembaj az.... Jirou egy nike cipőbe akart menni de ezt ugye nem hagyhattam egy kisebb sarkú magascipőt erőltettem rá de tudom, hogy neki is tetszett. Végül a kasszánál kifizettük a ruhákat és a cipőket és örülök, hogy most nem kellet verekednem és nem visznek be a rendőrségre mert megtéptem egy 12 éves kislányt..... Megint.



Mha kirimina- Te és én Where stories live. Discover now