Part 3

20 4 0
                                    

Jiroval kettesbe maradtam beszlégettünk és nagyon jó volt kár, hogy még van 5 óránk.

-Figyi Jiro te tudsz valamit az évnyitó buliról? - kérdezem a Dekusquadosok rendezik de én imádom egyszerűen ezeket a bulikat bár Kiri annyira nem rajong értük de mindig elrángatom

- Nem még nem sikerült kiderítenem de Bakugou mondta, hogy szóljak mert gyűlés lesz és hívd össze a többieket. - mondta én meg ki voltam akadva mert Baku mindig másokkal végezteti el a piszkos munkát és lehet hogy túlreagálom, de leszarom.

-Bakugou állítson magán mert mindig én hívom össze de jó mond neki hogy el van intézve - mondom legszivesebben megmondanám Bakugounak hogy nyalja ki de nemakarok most veszekedni nincs energiám hozzá meg különben is kiváncs vagyok, hogy mitakar mondani az az idióta.

Matekóránk volt, az utolsó és kurvára nemérdekelnek a háromszögek most szerkeszteni kéne de fogalmam sincs hogy kezdjek neki nagyon nem is érdekel közbe rágom a tollam mert így gondolkozni és mert unatkozom, egyszer csak valami keserű ízt érzek a számba és rájövök. Mitörtént geci?

-Tanárnő kimehetek a mosdóba - Kérdeztem kicsit furán próbáltam nem lenyelni amíg ki nem érek a mosdóba annyit hallottam a hátam mögül, hogy Kiri el kezd röhögni na legalább valakinek szórakoztató a helyzet....

Mha kirimina- Te és én Where stories live. Discover now