Part 4

19 3 0
                                    

Mina

Persze a gyűlés után el kezdtem haza sétálni mert jön a hétvége végre azthittem már soha nem lesz vége ennek a rohadt hétnek. Már az utcámba értem amikor meghallottam, hogy valaki kiabálja a nevem.

-Minaaaaa - ordította Kiri hath igen elég hangos volt, nem lepődnék meg ha a szomszédok ezekután velem álmodnának vagy jönnének kamerával. De hátra fordultam mert nem vagyok bunkó paraszt.

-Sziaaaa - köszöntem vissza valójában örültem hogy itt volt, szeretem ha velem van.

-Hazakisérhetlek? - kérdezte jajj... Valamit akar félek...

-Perszee - mondtam

- Miért vitatkozol Bakuval folyton? Tetszik vagy mi? - kérdezte én meg álltam előtte lefagyva és nem bírtam ki... Röhögtem egy kurva jót.

- Bakunak barátnője van - mondtam a nyilvánvalót

-Tudom ahogy azt is, hogy az érzéseidnek nem lehet parancsolni - mondta én meg csak mosolyogtam tovább nemtudtam komolyan venni

- Nekem nem kell Bakugou előbb csókolnék meg egy tigrist, mint őt csak vicces belekötni ennyi - mondtam bár magát a kérdést se értettem de mindegy ő Kiri és már itthon is vagyok a kapuba állunk már egy ideje

- Ha bárki tetszik neked az osztályból nekem elmondhatod - mondta csak kár hogy nem látja, hogy nekem ő tetszik....

- Izé... Akarsz esetleg bejönni inni valamit? - kérdeztem de nemtom a hangommal mi lett olyan bátortalanra sikeredett

- Nem akarok zavarni - mondta, túl udvarias és tisztelettudó

- Te sose zavarsz - mondtam mert igaz volt.

- Akkor rendben de nem maradok sokáig...

-oké - valamiért elfogott az izgalom pedig már százszor volt nálunk

Amikor beléptünk túl nagy volt a csend nagyon nem tetszett ez ugyanis a szüleim mostanság egyre többet veszekednek és ezt nem Kiri előtt akartam nem akartam, hogy hallja de ha apa megint nincs itthon akkor lehet válni fognak... Atyaég...

Mha kirimina- Te és én Where stories live. Discover now