Part 25 (+18)

8 0 0
                                    

Szóval Kirivel filmet keresünk, még az elején leszögeztem, hogy semmi esetre sem nézek horrort, még 2 éve fogadtam meg magamnak, mondjuk ez elég vicces történet gyors el is mesélem..... Tehát a barátaim igen, Jirou, Baku, Sero rájuk gondolok velük mentem, tudtam, hogy ők inkább a horrorért vannak oda mégis bele mentem, mert miért ne. Életem legrosszabb döntése volt, a moziba az Ördögűzőt néztük meg 4DX - BEN, hath én azthittem, hogy összeszarom és hugyozom magam egyszerre, nem elég, hogy ijjesztő volt, mert számomra elég ijjesztő volt de hogy 4DX - ben, mondjuk én sem vagyok normális, hogy belementem. A többiek olyan jót aludtak, de én egész éjszaka fent voltam, persze Baku kiröhögött, hogy hogy lehet így félni, de istenem amiatt a tetves film miatt megint elő kellett venni az irányfényem.

- Ez jó lesz? - kérdi tőlem Kiri a 365 napot felém mutatva

- persze az tökéletes - mondtam egy ezer wattos mosollyal az arcomon

A film felénél járunk őszintén? A tetszésem annyira nem nyerte el. Konkrétan majdnem minden fél percben felnőtt tartalom van a képernyőn. Ez már a romantika megszégyenítése én mondom, na de mindegy is. Mind a ketten csendben ültünk és néztük a filmnek csúfolt szart, mindaddig amíg Kiri keze úgy nem döntött, hogy felfedező utat tesz. Először csak a combomat simogatta, majd egyre feljebb haladt kezével......

18+ következik aki nem kiváncsi rá kérem görgessen a következő jelzésig, megértésüket köszönjük!:)

Amikor keze elért a mellemig hirtelen rá markolt, majd levette a pólóm elég gyorsan, ekkor lenézek nadrágjára és akkor veszem észre, hogy nem igazán van nyugalmi állapotban nemiszerve. A nyakamat pillangó puszikkal lepte be, majd el kezdte kiszívni majd mikor megunta nyakam kínzását áttért mellem puszilgatására amit mellékesen megjegyeznék, hogy melltartón keresztül, de így is csodás érzés csak többet akarok. Ezt jelzem is partneremnek úgy hogy kicsit feldobom a csípőm.

- Hmmm valaki nagyon türelmetlen - szólalt meg Kiri számomra izgató hangon

Erre a kijelentésére úgy reagáltam, hogy kibujtattam ingéből, így végre elém tárult izmos, kocka hasa. Levette melltartómat, de mivel én ezt nem tartottam fairnek el kezdtem a nadrágjától is megfosztani. Így mind a ketten csak egy szál fehérneműben voltunk. Kiri el kezdte szivogatni mellbimbomat ennek meg is lett az eredménye ugyanis odalent azthiszem árvíz van ha értitek mire gondolok. Ekkor hűn szeretett párom úgy gondolt, hogy végig nyalt a nyakamon, átjárta az egész testem a jóleső borzongás. Majd amikor az utolsó textíliát szedné le előtte a szemembe nézett engedélykérően mire csak bólogattam. Majd mesztelenül feküdtem alatta.

- Ha fáj szólj rendben? - mondta Kiri

- Rendben van, de már nem vagyok szűz - forgattam meg szemeim

- Ne forgasd mindjárt fenn akad - mondta Kiri egy perverz nézés közepette

Majd teljes hosszával belém furakodott.  Nem először sexelek már tehát tudom, hogy mit kell ilyenkor csinálni nem csak a felül lévő dolga az, hogy aki alul van ellazuljon szerintem igenis aki alul van annak is meg kell dolgoznia. Ezek ismeretek szerint kezdem légzésem egyenletessé tenni. Miután ez sikerült jeleztem Kirinek, hogy mozoghat. Egyébként most jut eszembe, hogy nem húzott gumit még szerencse, hogy szedek foggamzás gátlót, különben most a gólya hozná a babyt. Ez úgy látszik Kirinek is eszébe jutott, mert hirtelen a mozgással leállt.

- Hé Minah ugyeh szedszh fogamzásgátlóthh - beszélt kicsit nehézkesen a kéj miatt

- Igen szedek - vágtam rá egyből már-már nyögve

- Akkor jóh merth nemtudom, hogy tudtam volna leállni - jelentette ki miközben újra el kezdett mozogni

Éreztem, hogy közel vagyok a csúcshoz így egy csókba invitáltam partnerem. Egyszerre mentünk el ő belém, én pedig rá.

- Jaj bocsánat meg sem kérdeztem, hogy beléd élvezhetek - e sajnálom ha kellemetlenséget okoztam ezzel neked - igen tipik Kirishima olyanért mentegetőzik ami nem is baj

- Nyugi semmibaj ha baj lenne azt én mondanám hidd el - mondom neki az őszintét hisz hányszor álmodtam már arról, hogy belém élvez? Elárulom sokszor

- Akkor megnyugodtam - mondta és ekkor támadt egy öztletem

- Nem, még nem - mentem hozzá még közelebb, majd letérdeltem elé...

Felnéztem rá, majd bekaptam teljes hosszát ha úgy tetszik akkor mélytorkoztam. Hallhatóan élvezte, majd mikor már a tempómat unta kénye kedve szerint el kezdte mozgatni buksim. Mikor éreztem, hogy már számára közel a vég csak még gyorsabban mozgattam fejem hosszán. Végül a számba élvezett amit nagy élvezettel nyeltem le.

- Istenem Minah olyan jó vagy - mondta ki Kiri lihegve

- Csak utánad édes - mondtam mosolyogva

- Mi jót kérsz ezért? - kérdezte

- Már mindent megadtál nekem a puszta jelenléteddel elképzelni nemtudom mit adhatnál még - mondtam elgondolkozva

- Akkor segítek - majd ezzel a lendülettel újra alatta találtam magam

Megint a nyakamnál kezdett először csak puszilgatta, majd el kezdte szívni, majd áttért belsőcombomra és azt kezdte harapdálni. Amikor nyelvét megéreztem a nőiességemen akkor azthittem elolvadok. Akkorát nyögtem, hogy azt sem csodálnám ha Kiri anyja egy sodrófával jöne be, hogy mi ez a hangzavar. Nyelvével ügyesen játszott nőiességemen, amikor megéreztem, hogy lassan itt a mennyország jeleztem Kirinek

- Mhhindjárth....- ejtettem ki nehezen a szavakat

- Hajrá édes - mondta majd folytatta amit elkezdett

Végül elért a gyönyör a szemem fennakadt és elmentem. Életemben nem volt még ilyen csodálatos szeretkezésem.

Itt a vége a +18 - nak

Fekszünk a takaró alatt mesztelenül én Kirin ő pedig átkarol engem. Olyan meghitt ez a pillanat, és nemtudom mi lesz holnap de jelen pillanatba nem is számít. Mert egy valamit viszont biztosra tudok méghozzá azt, hogy olyan boldog vagyok, mint még sosem.

- Mina ez elképesztő volt köszönöm

- Nem Kiri, én köszönöm ez volt életem eddigi legjobb szeretkezése

- Örülök ha boldog vagy, életem

És ez a megszólítás nagyon jólesett. Az egekbe emelt. Soha nem éreztem még senki iránt ilyen erős vonzalmat. Be kell vallanom ez egy kicsit megrémít.




Hath ez is meg lett. És nem lett szar, sőt én rendes büszke vagyok eme művemre. Olyan fura, hogy már csak pár rész és vége. Remélem tetszik nektek

Mha kirimina- Te és én Where stories live. Discover now