"Já tě miluju Carlisle, na jakémkoliv místě, v jakékoliv podobě, vždycky budu s tebou".
Usměju se na ni.
"Taky tě miluju Esme Cullenová".
Usměje se na mě, jemně se dotknu jejích tváří, nakloním se a políbím ji. Polibek mi opětuje. Líbáme se, naše jazyky se proplétají. Sedneme si, vytáhneme naše copy a spojíme je.
"Ve všech dimenzích jsme spojení".
"Ve všech dimenzích", zopakuje po mě.
Začneme se zase líbat a já ji přidzvednu a chytnu ji okolo boků. Ona se otře hlavou o moje vlasy. Otřu se jí svým ocasem o její stehno.
Když je po všem, ležíme spolu v trávě, Esme má hlavu na mém hrudníku a spokojeně oddychuje.
"Ale víc ses mi líbil jako blonďák", zavtipkuje.
Přinutí mě to abych se rozesmál.
"No, tak ti teda děkuju", zasměju se.
"Měli bychom se vrátit", řekne zničehonic.
"Jo to bychom měli".
Přivoláme voláním své ikrany a doletíme až do rodného stromu. Všichni si jdeme lehnout, zítra nás čeká náročný den.
Ráno má Neytiri a její manžel Jake Sully proslov před celým klanem lidu Omaticaya. Jako první promluví vůdce klanu Jake
"Nebešťané opět útočí, musíme se jim postavit, ale zvládli jsme to kdysi, zvládneme to i dnes. Navíc máme nové spojence. Toruk Makto už vyslyšel naše volání a je na cestě sem".
Teď promluví Neytiri
"Toruk Makto vyslyšel náš hlas, Eywa vyslyšela náš hlas. Přivolejte své ikrany, své Pa'li, popadněte své luky a šípy a ochraňme naší zemi. Tohle je náš domov. Braňme ho"!!!
Všichni zajásají.
Když je čas nasedneme na naše ikrany, jediná Renesmee zůstane v rodném stromě s pár staršími ženami které hlídají a stráží děti.
Nasedneme na své ikrany, jiní Na'Vi zase na své Pa'li a když už se chystáme vyrazit na cestu přímo před námi přistane velký Toruk Makto.
"No tyjo", řekne Emmet.
Jake vyleze na Toruka, ten roztáhne svá velká křídla a vznese se do vzduchu, všichni ikrani za ním, včetně těch našich. Neytiri letí vedle Jakea na svém ikranovi. Všichni Na'Vi mají na sobě bojovné barvy a své typické čelenky.
Letíme směrem ke stromu hlasů. Část Na'Vi včetně nás se schováme na skalách vzdušných levitujících hor. Uvidíme velké létající stroje. Jake s Torukem a Neytiri a dalšími Na'Vi naletávají a my se s bojovým pokřikem který slyšíme že všech stran spustíme dolů ze skály.
Na'Vi tasí své luky s šípy a střílejí po vrtulnících. Neytiri nás naučila zacházet s lukem a šípem takže se také přidáme, vystřelím. Alice navede svého ikrana, obkrouží s ním vrtulník a vystřelí.
"Jo výborně Alice", zavýskne Jasper.
Jake nám připnul na krk zařízení kterým se můžeme dorozumívat. Zmáčknu ho a poslouchám
"Tady Jake, potřebuju 3 z vás, leťte za mnou, navedu vás".
Stočíme se za ním a řítíme se ostře dolů na další vrtulníky. Neytiri která letí před námi prudce vystřelí. Vystřelím šíp do jednoho z ventilačních otvorů vrtulníku, takže se ucpou otvory motoru a on se zřítí k zemi kde vybouchne.
"Ajajaj", zavýskne Neytiri a zvedne svůj luk nad hlavu.
Toruk Makto popadne jeden z vrtulníku a praští s ním o skálu kde vybouchne, další ikrani strhnou další vrtulník.
"Na ně", vykřikne Jake a stočí Toruka do pravé strany. Míříme k dalším vrtulníkům směrem ke stromu duší.
ČTEŠ
Cullenovi a Na'Vi
FantasyCullenovi žili poklidně ve městě Forks, alespoň do doby než Renesmee objevila tajemný portál. Cullenovi se objeví na měsíci Pandora. Na místě kde nikdy nebyli. Planeta kde číhá na každém rohu nějaké nebezpečí. Přežijí zde vůbec? A pokud ano co budou...