Başlama tarihini buraya alayım lütfen.
Müzik eşliğinde okumayı unutmayın, bol bol yorum yazıp oy kullanmayı da.
İyi okumalar:)
Instagram: nehir._kp
ঐ
Kai Engel, The scope
ঐ
BÖLÜM 1: SOMUŞ
PAPATYALAR
Layel
Etraf o kadar sessizdi ki sessizliği botlarımın su birikiminde çıkardığı sesler bozuyordu yağmuru hiç sevmiyordum, yağmurun her damlası tenime çarptığında geçmişindeki yaralarımın sızladığını hissediyordum. Kafama geçirdiğim kapüşon saçlarımın ıslanmasını engelliyordu kafamı kaldırdığımda yine aynı tabelayla karşılaştım.
'Seyhan kız yurdu' tabelanın boyası akmıştı ve yazısı silinmeye başlamıştı. Buradan kurtulmak için günlerimi sayıyorum tekrar gelmemin sebebi yağmurdu. Asıl benliğimi unutmamak için sokakta kalırdım yağmur yağdığında veya bir ihtiyacım olduğunda geri dönerdim.
Bugün de yağmur için geri dönmüştüm, adımlarımı kapıya yönlendirdiğimde kulübeden gelen ışıkla; Mehmet abinin uyanık olduğunu anladım. Hızlı bir şekilde adımlarımı arka bahçeye çevirdim arka taraftan girmek daha kolaydı Saffet Bey'in parası kıymetli olduğu için yurdun arka tarafına kamera taktırmamıştı, yurdu da büyük bir maliyetle satmıştı. Yurdu yeni alan kişiyi hiç görmemiştim bugün gelmiş olması gerekiyordu.
Yurttaki kızların söylediklerine göre disiplinli ve kuralları olan bir insanmış
Kurallar insanın hayatını sınırlamak dışında başka bir şey değildi.
Arka bahçeye geldiğimde sırt çantamı sırtıma takıp korkulukları tırmanmaya başladım. Zorlanmıyordum, alışmıştım.
Zorlanmak
Tırmandığımda ilk sırt çantamı bahçeye yavaş bir şekilde attım ve daha sonra kendim atladım. Elim yerle temas ettiğinde elime küçük bir cam parçası batmış ve bu da canımı yakmaya yetmişti. Kesikten kan akmaya başladığında hızlı bir şekilde elimden akan kanı üzerime sürüp, dizlerimi yerden kaldırdım. Sırt çantamı yerden alıp hızlı bir şekilde adımlarımı arka kapıya atmaya başladım, kapıya vardığımda kapının kilitli olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈𝐒𝐋𝐀𝐊 𝐊𝐄𝐋𝐄𝐁𝐄𝐊
Teen FictionBen küçük bir kız sokağa bırakılan, o sokaktaki yıldızları izleyen, her hücresinin üşüdüğünü hisseden, ben küçük bir kız saatlerce alınmayı bekleyen, gözyaşları yağmura karışan ve ben küçük bir kız yalnızlığını yıldızlarla paylaşan. ~ Ben küçük bir...