Yıllar önce ;
“Çocukluk aşkı adı üzerinde elbet bir gün biter.” ama bu sefer öyle olmayacak Onur ve Nil araya ne kadar mesafe girerse girsin, kimler girerse girsin, yıllar geçsede geçsin onlar hep birbirlerine ait olacaklar. Bu yüzden ayrılıklar onlar için sadece küçük bi değişiklik. Nil yaşadığı İstanbul şehirinden başka bir şehire taşınacaktı. Henüz 5 yaşında olan Nil için hem aşkından hem de alıştıpı yerden kopmak zordu.
" Nil üzülme ben yine bulurum seni."
" Söz ver."
" Söz bulucam yıllar geçse bile." dedi Onur. Nil o kadar mutlu olmuştu ki ona sarıldı. " Bul beni Onur." dedi Nil, Onur da sarıldı. " Bulucam söz dedi.
Günümüz ;
Merhaba! Ben Nil, bugün üniversitenin son haftası yorgunluktan bayılıcam neredeyse o kadar çok çalıştım ki artık rüyamda sayılarla kavga ediyorum hahahaa.
" Abiş ben çıktım! "
" Güle güle prensesim."
Evden çıktım ve yürümeye başladım. Takip ediliyormuş hissi vardı.
Biri arkamdan geldi ve kolumdan tutup bayılttı.
Yazarın anlatımıyla ;
Onur çocukluk aşkını bulmuştu verdiği sözü tutmuştu. Onur kaçırmıştı.
" Onur lan bu ne baya değişmiş. " dedi Furkan. " Boşboş konuşma! Kızı benim yatağıma yatır kapıyı kilitle." dedi Onur, elindeki sigarasını küllükte söndürürken.
" Tamam tamam lan sustum." dedi Furkan. Nil' i Onur' un yatağına yatırıp kapıyı kilitlediler. Onur için her şey mükemmeldi şuan.
Nil' in anlatımıyla ;
Gözlerim ağır ağır açıldı baya lüxs bir odada yumuşacık bşr yatakta yatıyordum. Ayağa kalkıp kapıya yöneldim kilitliydi!
" Kimse var mı?! Nerdeyim ben?!"
Diye başırdım o sırada kapı açıldı ve göz göze geldim o yeşil gözlere baktım ve geçmişe gidip geldim.
" Demek uyandın prenses." dedi.
" S... Sen O... Onur."
" Ta kendisi, karşındayım. Sözümü tuttum ve buldum seni." dedi.
Gözlerim dolmuştu." Neden kaçırdın? İnsan gibi gelsene yanıma hayvan! Ya bişe olsaydı bana!"
" Her şeyi ayarlanmıştım." dedi. Gözlerimden akan bir kaç damla yaşı sildim.
" B... Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. "
Dedim. Gözlerimin en derinine baktı ve gülümsedi. " Hiç bişey deme. " dedi. Derin bir iç çektim." Gidicem. " dedim.
" Saçmalama Nil kalıcaksın. "
" Abim merak eder!"
" Etmez." dedi ve yaklaştı.
"Çüş hayvan! Uzak dur benden! " dedim ve yatağa oturdum. " Yemek saati hadi gel." dedi. " Tamam." dedim. Yemeğe indik.
" Nil!"
" Berfin!" koşarak birbirimize sarıldık.
" Çok özledim seni. " dedim.
" Bende! " dedi.
Yemekten sonra odaya geçtim ve düşünmeye başladım.
O beni buldu sözünü tuttu buldu beni.
" Nil. Müsait misin?"
Onur' un sesiydi bu.
" Gel müsaitim. " dedim. İçeri girdi ve karşıma sandalye çekip oturdu.
" Nil'im bizden olmaz mı? " dedi.
" Bilmem ki Onur. Beni önce kaçır, mafyayım de sence olur mu bizden sen de."
" Kızım ben mafyayım kaçırıcağım tabi kafeye falan geliyim de polis mi yakalasın. "
Dedi, gülümsedim. " Haklısın her neyse ben yatıcağım odamı
gösterir misin?"" Tabiki." dedi. Odama götürdü ve çıktı üzerimi değiştirip yattım.
Bölüm sonu
Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN OYUNU
Ficção Adolescente" Evin benim ve evini özletmiyeceğim sana..." Çocukluk aşkı tekrar başlar mı? Mafyalar tarafından kaçırılan Nil mafyanın çocukluk aşkı olduğunu fark eder ikiside yeniden aşık olurkar her suça beraber karışırlar. Aşk, suç ikisi bir arada olabilir mi...