İnsanlar şu hayatta kendine değer vericek kişiyi seçmeli aslında ama çoğu kişi yanlış kişileri seçer siz siz olun kendiniz için doğru kişiyi seçtiğinize emin olun. Doğru kişi onca insan içinde kendini belli eder, sizin için çabalar, size değer verir, size bu dünya da tek kadınmışsınız gibi hisettirir.
" Abi şu dediğin bankaya baktım baya para var." dedi Furkan.
" Furkan ben sana bankayı para
için mi araştır dedim?" dedi Onur." Ya ne için araştıracaktık?" dedi Berfin.
" Ya siz harbi malsınız, bankayı ben patronu için araştırın dedim manyaklar..."
" Patron kim ki? " dedi Furkan.
" Lan mal oranın patronu kim git onu da araştır öyle gel. "
Dedi Onur. Kahvaltıdan sonra oturma odasına geçtik ve araştırmaya başladık.
" Ertan, Ertan Gürsoy 24 yaşında tehlikeli bir adam... " dedim.
" Tehlike bizim işimiz, bankanın adresi?" dedi Onur. " Onur... " derken sözümü kesti." Nil adres. " dedi.
Ona adresi verdim. " Akşam hazır olun yemeğe gidiceğiz biz dört arkadaşız. Nil sen adamı baştan çıkarmaya çalışıcaksın anlaşıldı mı? Korkma ben olacağım zarar veremez sana. " dedi Onur. Kafamızı onaylar anlamda salladık.
🖤
Akşam olmuştu üzerime güzel bi gece elbisesi giymiştim tamam belki içinde fazla sexsydim ama görev icabı yapmak zorundayım.
Aşağıya indim, Onur bana bakto baktı baştan aşağıya süzdü. Çok yakışmıştı ona siyah alt dudağımı dişledim aşıro sexsy gözüküyordu.
" H... Hadi gidelim." dedi Onur kekeliyerek. Sesizce güldüm ve koluna girdim.
" Gidelim." dedim. Limuzine bindik hayatımda biri bana bu kadar paranın içinde yüzeceğimi söylese gülerdim tamam zengindik ama bu kadarı gözüme fazlaydı biraz alışık değilim yani normal zenginlsrden değildik biz.
Bara geldiğimizde arabadan indik içeri girdik gerilmeye başlamıştım.
" Gizelim bana bak bi." dedi Onur, gözlerinin içine baktım.
" Korkma tamam mı? Ben varken kimse sana zarar veremez kılına dahi dokunamaz kimse söz bebeğim."
Dedi ona sarıldım, derin nefesler alıp verdim. En sonunda elini tuttum ve içeri girdik, Ertan bizi görünce el salladı.
Ona sahte bir gülümseme attık. Onur elimi bıraktı ve masanın etrafına geçtik masaya herkesin önünde bir içki vardı, tamam belki sevmem ama şuan içicem. Kafama bir anda diktim bir bardak içkiyi Onur yapma der gibi bakınca durdum.
" Ya Nil siz takılın bizim acil gitmemiz lazımmış haber geldi abilerim babam vefat etmiş!" dedi Nil.
" Neee?! Bana haber verin!" dedim yalancı bir telaşla.
"Tamam hadi görüşürüz." üçü de çıkınca Ertan ile yalnız kalmıştık Ertan içki almaya gitmişti bende telefonumu çıkardım ve bu muazzam elbisenim bir kaç üstümde fotoğrafını çektim o sırada Ertan geldi.
" Güzellik." dedi ve yanağımı okşadı. Gülümsedim ve yanağına dudağımı bastırdım.
" Biraz fazla hızlısın." dedi. Gülümsedim ve kulağına. " Bu gece inlet beni, ıslat, yala, zevk sularımı em." dedim kışkırtıcı bir sesle.
" Yaparız güzellik." dedi içkileri içtik.
Ayakta duramayacak hale gelmiştim artık, gözüm kararmıştı bir bardak ufak bişe içtim sadece.
" N... Naptın b... Bana?" dedim zorla.
" Kıvamına gelmişsin gel bakalım odamıza çıkalım inliyelim bütün gece." dedi.
Onur yalvarırım kurtar beni nolur. İçimden yalvara ualvara onun kucağında odaya çıkarıldım.
" Ne içirdin bana?" dedim zorla.
" En güçlüsünden bir içki. " dedi.
Yatağa yatırdı ve kadınlığıma elini değdirdi. Onur nolur gel artık nolur.
" Islatıcam seni biraz." dedi ve üzerime çıktı dudaklarımı öptü midem kalkıyordu artık.
Gözlerimi açamıyordum. Kapıyı çaldı biri.
" Ertan kızı ver! " dedi Onur.
" Sonra bizim işimiz var dimi güzelim?"
" O... Onur..."
Sesim çok kısık çıkmıştı çıkmamıştı nerdeyse!
" Nil bekle güzelim geldim! Lan bak kıza dokunursan son günün olur!"
Dedi Onur.
O sırada elleri göğüslerimi okşuyordu.
" Ahh! Çok leziz göğüslerin! "
" B... Bırak be... Beni. " dedim.
" NİL! BEBEĞİM DAYAN!"
Onur ağlıyordu! Onur benim için ağlıyordu! Kapı kırılma sesi artık gözümü açamıyordum. Ertan beni kaldırdı ve başıma silah dayadı.
" Nil korkma!" dedi Onur.
"Abi kızı vurucak napıcaz?!" dedi Furkan.
" Nil'im bebeğim korkma." dedi Onur.
" Onur vursana hadi beni." dedi Ertan.
Onur Ertan' ın karnına silah doğrulttu.
" Abi Nil!" dedi Berfin. " Onur kurtar beni."
Ertan'ın elleri hala özel yerlerimde dolaşıyordu bir yandan. Onur'un sinirden gözü kararmıştı silahı tuttu ve tek bir ateş...
Yere yığıldım, çığlıklar, ağlama sesleri, sinsice gülme sesleri.
" Nil! Nil Allah belamı versin naptım lan ben!" dedş Onur başımı dizlerine koydu.
"O... Onur a... Acıyor." dedim zorla.
" Özür dilerim Nil'im koruyamadım seni." dedi, zor da olsa gülümsedim ve elini tuttum eli karnımdaydı.
" Özür dileme Onur bilemezdin ahh." dedim. Canım çok yanıyordu gözlerim kapandı .
" Gözlerini aç!" dedi Onur.
Artık cevap veremez hale gelmiştim.
" Ambulansı arayın! Bişe yapın! Güzelim uyan bak burdayım ben!" dedi Onur.
Ona cevap veremiyordum, gözim kapalıydı artık tepki bile veremiyordum şuan tek bildiğim Onur' a çok aşık olduğumdu.
Bölüm sonu
Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN OYUNU
Novela Juvenil" Evin benim ve evini özletmiyeceğim sana..." Çocukluk aşkı tekrar başlar mı? Mafyalar tarafından kaçırılan Nil mafyanın çocukluk aşkı olduğunu fark eder ikiside yeniden aşık olurkar her suça beraber karışırlar. Aşk, suç ikisi bir arada olabilir mi...