Ayrılık

11 2 2
                                    

Onur'un anlatımıyla ;

Çok korkuyorum bu korku tarifsiz bir korku var içimde kendim için değil sevdiğim kadın için...

" Ne zaman çıkıcaklar amına koyayım!" dedim.

" Abi biraz sakin ol bak Nil iyileşicek sakin ol lütfen." dedi Berfin.

" Nasıl olayım ya?! Benim sevdiğim kadın içerde yatıyor kanlar içinde ve siz benden sakin olmamı mı bekliyorsunuz?! Ona bişe olsun bütün dünyayı yakarım bütğn dünyayı anladınız mı?!" kendimden geçmiş gibi söylenirken Demir geldi.

" Noldu lan kardeşime?!" dedi.

Ayağa kalktım zor da olsa."Demir Nil vuruldu ben vurdum." dedim.

" Ne? Sen ne saçmalıyorsun lan?! Seni gebertirim!"

" Ne istiyorsn yap hak ettim."dedim.

Demir bana bir yumruk attı." Öldür beni Demir! Öldür! Nolur öldür! Yaşayamam ben bu acıyla! " dedim.

Güvenlikler geldi." Sesiz olun! " diyip gittiler.

Hastane polisi geldi ifade almaya ne olduysa doğru dürüst anlatmam lazımdı.

" Ben vurdum Nil'i ben yaptım sevdiğim kadını öldürüyorum ben. " dedim ayakta kalamayacak kadar bitkindim.

" Eğer ki Nil hanım sizden şikayetçi olursa bir dava görüceksiniz ve tutuklanıcaksınız, bir yere kaybolmayın." diyip gittiler.

Doktor çıktı. " Nil hanımın yakınları?"

" Biziz. " dedik.

" İç kanama riskini durdurduk şuan gayet iyi kurşunu çıkardık normal odaya alınıcak uyanınca görebilirsiniz. Geçmiş olsun. "

Biraz da olsa rahatlamıştım.

2 saat sonra Nil'in anlatımıyla ;

Gözlerimi yavaş yavaş açtım başımda bekleyen abimi gördüm.

" Abi? " dedim.

" Ohh fıstığım uyandın şükür. "dedi.

" Abi Onur nerde? "

" Ne Onuru? Onur falan yok artık! " dedi! " Ne abi ne saçmalıyorsun ya sen?! Onur nerde dedim sana! "

" Onur yok dedim sana! "

Kolumda ki serumu çıkarttım ve ayaklandım canım yansada koşarak hastanede dört döndüm Onur'u bahçede sigara içerken buldum yanına koştum." Onur! " dedim ve boynuna atladım." Nil'im. " dedi boynumu kokladı.

" Onur senin suçun değil sen beni korumaya çalışıyordun." dedim. " Nil yapma böyle nolur hadi git abinle beni unut." dedi. Gözlerşm dolmuştu."Onur hayır sevgilim sensiz olmaz." dedim. " Zorlaştırma." dedi.
" Onur gitme nolur bak ölürüm gidersen nasıl nefes alırım?" dedim ağlaya ağlaya oda ağlamaya başlamıştı.

" Benim için kolay mı sanıyorsun? Güzelim nolur zorlaştırma seni çok seviyorum ama olmaz bizden ben sana zarar veriyorum."

Başımı olumsuz anlamda salladım." Hayır hayır hayır hayır nolur bak ben sensiz yapamma nefes alamam Omur sevgilim bırakma beni." dedim Onur dudağıma minicik bir buse kondurup arkasını döndü yürümeye başladı arkasından sadece sesizce " Hayır. " diyebildim... Dikişlerim kanamaya başlamıştı ama haberim yoktu.

Şuan tek istediğim oydu onun kollarıydı, ona sarılmak onu öpmek istiyorum hani evlenicektik?

Etrafımda sesler yankılanıyor ordan oraya sürükleniyordum ama kılımı kıpırdatamıyor, sesimi çıkaramıyordum.

Hani ailesi olmadan bir hiçtir ya insan benim ailem bir ben çocukken birde 20 yaşımda terk etti beni...

Onur'un anlatımıyla ;

Kulağımda kulaklık yağmurun altında Mavi gri / Ölümle yaşam arasında.

Ölümle yaşam arasında, Bir çizgideyim.
Onca lafın arasında küfür gibiyim,
Sanırım bitti barışamayız bundan sonra...
Koca yılın anısı bir anda nasıl sileyim?
Yine yakama yapışır mı mesafelerin?
Canımı kimseler acıtamazdı senden fazla.

Yürüdüm. Sadece yürüdüm. Nil benim hayatımda bana iyi gelen tek şey ailem o benim onu bırakamamalıydım ama ona zarar veriyorum. Ben vurdun onu ben ya ölseydi nasıl affedicektim ben kendimi?

Eve vardışımda direk yatağa girdim Nil yoktu... Uyumaya çalıştım biraz ama beceremedim pencerenin önine geçip derin düşüncelere daldım.

Ne halde?
Yarası nasıl?
Yemek yedi mi?
Üşüyor mu?

Bölüm sonu

Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)

KADERİMİN OYUNU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin