Tehtid

10 2 2
                                    

Ellerini belimden çekti, yüzümü yüzüme sabitledi, gözlerimin içine baktı.

" Nil ben gitmiyeceğim." dedi. Derin bir nefes alıp verdim. " Onur silah falan..." " Benim işim bu kızım, mecburum." dedi, ona bağırmak tokatlar atmak istiyorum ama insan aşık olduğuna yapar mı bunu?

" Sen çok korkmuşsun yüzün bembeyaz." dedi. " Evet, çok korktum." dedim.

" ONUR! BERFİN! NİL!" Furkan'ın sesiydi gelen ses. Oturma odasına geçtik. " Noldu? " dedi Onur. " Abi boku yedik!" dedi Furkan. " Lan noldu desene!" dedi Onur. " Abi bizim şu Rıdvan var ya hani işte o mesaj attı. "

" Ne diyor? "dedim.

Furkan mesajı açtı.

0555*********** : Boku yediniz. Sizin hepinizi temizliyeceğim. Uyurken, gezerken, yemek yerken her anınızda dikkat edin. Uyarımı yaptım ben.

Ne demek bu şimdi? Onur' u, beni, Berfin'i, Furkan' ı tehtid ediyorlardı!

" Abi ne olacak şimdi?" dedi Berfin.

" Bilmiyorum Berfin. Nil odanda tek kalamazsın, Furkan sen Berfin ile kal Nil bende seninle kalıcam."

" Bir dakika odamda kalma..."

" Nil." dedi Onur.

" Sustum." dedim.

❤️🙈

Akşam olmuştu, Onur ile odaya geçtik.  Üzerini kendi odasında değiştirdi bende aynı şekilde, geldiğinde bana baka kaldı aslında her zaman ki geceliğimdi dantalli falan kısa yeni grlinler için işte yani neden aldıpımı bende bilmiyorum sorgulamayın hahaha! Böyle huylarım vardır gidip en gereksiz şeyi alıyorum ve elimde tek bu var bizim evden getirmiş Furkan.

" Çüş kızım bu ne?" dedi Onur.

" Yaa niyr çok güzel, ayrıca benim böyle şeylerim çok karışma. Neyse sen yerde yat."

" Yok ya yerde koruyamam seni." dedi.

" Yaa sanki..."

" Nil."

" Sustum." dedim. Yatağa geçtik araya yastık koydum.

" Bu yastıklar ben uyandığımda yerde olursa Rıdvan' dan önce ben gönderirim seni öbür tarafa. " dedim.

" Yaaa kıyar mısın? " dedi, aynı bebek gibi baktı." Kıyamam böyle bakarsan." dedim. Güldü ve yastıkları aşağıya attı belimden tutup kendine çekti.

" Eeee Nil hanım anlat bakalım neler yaparsın? " dedi.

" Kitap okurum, müzik dinlerim, resim yaparım, gitar çalarım, balede iyiyim." dedim.

Gözlerini kapattı ve burnunu burnuma değdirdi. " Hımm. En büyük hayalin ne?" " Böyle kocaman bi oda o odada kitap yazmak, kitap okumak, resim yapmak, gitar çalmak, bale danslarıma devam etmek istiyorum. "

" Peki, başka hayalin ne? "

" Böyle çok güzel bir aile, bir kız bir erkek çocuk, beni çok sevicek kocam."

" O kocan benden başkası olmasın. " dedi. Kıkırdadım." Olmaz. " dedim.

Dudağıma minicik bir öpücük kondurdu." Onur şey ya ıı
yapmasan mı? Yataktayız falan. "

" Tamamdır. " dedi ve uzaklaştık arkamı döndüm bana sarıldı o an güvende hissettim.

" Nil aklıma ne geldi. "

" Gece gece ne geldi?"

" Ben sana çok aşığım." dedi.

Gülmeye başladım. " Bende Onur bende. " dedim. Omzuma bir öpücük kondurdu ve uyumaya başladık.

Sabah kalktığımda Onur hala uyuyordu, o kadar tatlı ki saçlarını okşadım. " Bir ömür beraber geçirelim. " dedim bir anda beni altına aldı şokla beraber güldüm.

" Geçirelim." dedi.

Sarıldım ona." Hadi kahvaltıya." dedim.

Kahvaltıya indik.

Bölüm sonu

Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)

KADERİMİN OYUNU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin