Nefret Ediyorum

14 2 2
                                    

2 hafta sonra ;

Hani düşersiniz kaldıran olmaz kimse dönüp bakmaz arkasına sonra birii gelir size doğru yürür düştüğünüz yerden kaldırmadan önce yaralarınızı sarar sonra elinizden tutup ayağa kaldırır işte Onur benim için böyleydi. Yaralarımı sardı somra kaldırdı bir daha üzülmemem için çabaladı fakat kemdisi beni en dibe atıp gitti, artık kimseye güvenim kalmadı kimseye.

Abim odama girdi. " Aşağıya in odanda kalma." dedi. Ona nefret dolu bakışlar atıyordum. " Çık odamdan!" dedim sinirle. " Nil böyle yapma seni koruma..."

" Beni böyle koruyamazsın! B3ni sevdiğimden ayırarak, bana kızarak beni koruyamazsın! Onur' u istiyorum ben!" dedim. " Nil... " " Çık odamdan. " dedim, odamdan çıktı pencerenin önüne geçtim zorda olsa.

" Onur geri gel sevdiğim nolur. " dedim.

Telefonumu çıkardım ve Onur'u aradım.

Çalıyor...

Çalıyor...

Çalıyor...

Aradığınız numaraya ulaşılamamktadır yanlış ya da eksik numara tuşladınız lütfen tekrar başka bir numaradan deneyin.

Telefon elimden düştü... Numarasını değiştirmişti...

Ağlamaya başlamıştım, telefondaki her uygulamaya baktım her yerden engellemişti...

" AAAAAAAAA! ONUR!"

Makyaj masamdaki her şeyi elimle ittirdim, yatağımı dağıttım odada ki her şeyi kırdım yırttım abim gelmişti.

"Bırak beni! Bırak!" dedim bağırarak.

"Kardeşim yapma!"

" Onur!" ağlamam çok şiddetlenmişti.

***

Gece yarısı olmuştu sakinleltirici vermişti abim amca kendime gelmiştim abim çoktan uyumuştu sesizc küçük bir çanta hazırladım odadn çıktım parmak uçlarımda yürüyerek evden çıktım çktıktan sonra koşmaya başladım gecenin bir vakti omzunda sırt çantası üzerinde gecelik olan bir kadın görseniz naparsınız?

Yarım saat öylece koştum ve Onur'ların evine geldim kapıyı yumrukladım.

" ONUR! AÇ ŞU KAPIYI! ONUR!"

Kapı açıldı açan Berfin' di. " Abin nerde?!" dedim çok sinirliydim.

" Odada uyuyor." dedi. Hemen yukarı çıkıp kapıyı açtım.

"ONUR KALK!" diye haykırdım.

Onur korkmuş bir şekilde kalktı.

" Nil?" dedi. " NİL YA NİL ONUR SENDEN NEFRET EDİYORUM!"

"Güzelim beni bir dinle."

" Neden ya neden?"

"Güzelim..."

" Hani gitmiyecektin? Tekrar ayrılmayacaktık? Neden bıraktın? Neden beni kurtardığın o boşluktan daha derin bir boşluğa ittin neden?!" ağlamaya başlamıştım.

Dudaklarama yapıştı onu ittirdim.

" Abin eğer senden ayrılmazsam seni odana kilitleyip asla çıkarmıyacağını söyledi! " dedi.

Ona sarıldım ağlayarak, oda ağlamaya başladı ağlayarak dudaklarımdan öptü yatağa düştük üzerime çıkıp boynumdan öpmeye başladı...

Ertesi gün ;

Sabah kalktığımda üstimde kıyafetlerim yoktu! Doğru ya dün biz... Nasıl yaptım ya?

Sesizce kalkıp duş aldım somra üstümü giydim  tekrar yatağa döndüm Onur uyanmıştı sırıttı.

" Dün gece yoruldun mu?" dedi.

" Onur!" dedim. Gülüp duş almaya gitti bende aşağıya indim kahvaltı hazırladım Onur inince kahvaltı yaprık dün gece olanları düşünmeden edemiyorum nasıl girdik öyle bir ilişkiye? Hamile kalır mıydım? Kabul eder miydi bebeği? Abim ne der?

" Sevgilim bir sorun mu var?" dedi Onur.

"Yoo yok canım." dedim.

" Ooo bunların muhappeti hiç çekilmiyor aşkım cicim falan hahhaaa!" dedi Furkan.

" Niye senin sevgilin olsa öyle konuşmaz mısın?" dedi Berfin.

" Kızım ne alaka ya ben sevgili olucağım kişiyi çok severim." dedi Furkan.

Berfin o an sırıttı." Yemekten sonra Doğruluk mı cesaretlilik mi oynasak?" dedim." Olur! " dediler.

Doğruluk mu cesaret mi mi oynamaya başlamıştık şişeyi çevirdim ben sorucam Onur cevaplıyacaktı.

" D mi C mi? " dedim.

" D. " dedi.

" Benimle evlenir miydin?"

" Tabiki evet kızım. "dedi.

Gülümsedim ve şişeyi çevirdim Furkan bana sorucaktı.

" D mi C mi yenge?"

" C. "

" Onur'un üstğne çıkıp dudağından öp! "

" Evettt! " dedi Berfin.

" Şey ya ben... "

Onur beni üstine çekti ve dudaklarıma yapıştı bu anı bekliyormuş gibi karşılık verdim daha sonra ayrıldık akşama kadar bu oyun sürdü.

Bölüm sonu

Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KADERİMİN OYUNU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin