VANSH POVTHIS IS REALLY SOMETHING DIFFERENT I DONT NO Y I M GETTING THIS MUCH DESPERATE TO MEET HER... SHE HAD REALLY DONE SOMETHING TO ME... MY EYES WANT TO ADORE HER EYES MORE... I MEAN THESE EYE WHO ONLY LIKE TO ADORE BODY TODAY IT WANT TO ADORE ONLY HER EYES.... Y MY HEART IS BEATING THIS MUCH ARGHHH SHE IS INNOCENT.... SHE HAD PURITY IN HER EYES... I THINK THIS THING IS ATTRACTING MORE TOWARDS HER.... ANYWAYS.... I DON"T CARE BUT I WILL MAKE SURE SHE BECOME MINE .... ONLY MINE NOT FOR FEW HOURS OR FEW DAYS BUT FOR WHOLE LIFE... SHE IS PURE BEAUTY..... I WILL MAKE HER MINE... I DONT CARE IF SHE WANTS OR NOT.... I WILL MAKE HER TO FALL FOR ME... BUT FOR NOW..... I WANT U ND WHEN VANSH NEEDS SOMETHING FIRST I ASK OR I SNATCH...
He smirked he was thinking all these looking at ridhimas photo...
Scene change
SEJAL: RIDDHU HE IS THE VANSH RAISINGHANIA BUSSINESS TYCOON OR PTA HAI KAI LOG USE MAFIA BHI BOLTE H PR KOI PROOF NHI H....
R: HE MUST BE A MAFIA HIS GLARE IS.. O MY GOD
S:OK NOW GET READY ITS ALREADY 4 PM ND WE HAVE TO REACH T&T AT 5 PM COMMON
R:B-BUT-
S:RIDDHU NOW DONT TELL ME U R GOING IN THIS SIMPLE LOOK... COMMON WE R GOING T&T
R:NOO SEJAL I M NOT SAYING THAT I-I- WAS- MMM
S:WHATTT MMMM ??
R:SEJU PLZZ U GO ND BRING BACK MY PHONE PLZZZZ
S:BUT RIDDHU
R:PLZZZ NA SEJAL I DONT LIKE THAT GUY HE MAKES ME FEEL NERVOUS ND SCARED SO PLZZZ SEJU said making a puppy face
S:OK OK NOW STOP BUTTERING...
R:U R THE BEST she hugged sejal
S: OH I KNOW!! NOW LEAVE ME....
R:OOH YESSS THANK U SEJUUU......
SCENE CHANGES
VANSH WAS GETTING READY... ND THEN HE MARCHED WID ANGRE FOR T&T
ANGRE POV
WHAT HAPPENED TO BOSS HE NEVER GET THIS MUCH READY TO MEET A GIRL DAMN... I THINK NOW BOSS IS SERIOUS HMMMMMM...
V:FOCUS ON DRIVING CAR ANGRE NOT MEE... I M ALL FIT...
A:Y-YESS BOSS...
THEY REACHED T&T ND IT WAS 4:50PM VANSH WAS CONTINUESLY LOOKING TO HIS WATCH..... ND WAITING FOR RIDDHIMA ND THEN HE SAW SEJAL... HE WAS WAITING FOR RIDDHIMA BUT THERE WAS ONLY SEJAL...
V POV
OH SO SHE DIDN"T CAME THAT WAS RUDEE... SWEET HEART ..... U DIDN"T DO RIGHT,OK NOW WHAT WILL BE THE CONCEQUENCES U WILL BE RESPONSIBLE FOR THAT BCOZ FIRST I ASKED OR U CAN SAY WANTED TO ASK BUT U MISS YOUR CHANCE NOW..... he smirked BY THE WAY I LIKE IT I HAVE SEEN GIRLS FALLING FOR ME.... BUT U... U R SPECIAL...
S:HELLO! MR RAISINGHANIA
V:U????? *(ACTING THO DEKHO U AISE PUCHH RA H MANO KUCHH PTA HE NHI HOO🤣😂😂)
S:OH SEJAL THE GIRL WHOM U BUMPED HER SISTER
V:OH ! I HAD SEEN HER SO I THOUGHT SO SHE WILL BE HERE....
S:UMM SHE WAS BIT BUSY BUT HERES YOUR PHONE... she handed his phone
V:O THANKS... HERES YOUR SISTERS PHONE....
S:THANKS ND AGAIN SRY
V:NO Its OK HAVE SOMETHING...... WAITER...
S: NO NO ITS OK... I SHOULD LEAVE THANK U
YOU ARE READING
Ishq: luv for body or soul
FanfictionThis story doesn't belongs to me It's only belongs to its original author I does not have any right to take the credit of original author