Spor Salonu

285 23 37
                                    

Todoroki : Bunun neyi var bağırdı çağırdı odasına gitti .

Y/N : Kendi halinde takılıyor işte boşver . Sen neden indin ?

Todoroki : Zuko Momo ile konuşuyor .

Y/N : Abi kardeş diyorsun .

Todoroki : Evet .

____________

Zuko : Bu çocuğu istediğine emin misin ?

Momo : Herkes bu soruyu soruyor !

Zuko : Haklılar . Sen hata yapmadan önce durdurmak için . Eğer emin değilsen söyle.

Momo : İstiyorum ! Bıktım artık sorup durmayın şunu .

Zuko : Momo iyiliğini istiyoruz . Abin olarak sadece seni merak ediyorum .

Momo sinirleri bozuk bir şekilde gülmeye başladı .

Momo : Abim ? Bi kaç ay önce birden ortaya çıkıyorsun ve abilik görevim diyebiliyorsun . Gerginlik olmasın diye şu ana kadar bişey demedim ama Seninle öyle bir ilişkimiz yok !

Zuko : Hemen olamayacağını biliyorum . Ben abin olduğun öğrenmeden önce de seni merak ediyordum . Benim için her zaman değerliydin . Abi veya değil sen önemlisin benim için .

Momo : Sadece 5 aydır falan kardeş olduğumuzu biliyoruz . Şimdi burda yıllardır aramızdan su sızmayan bir abi kardeş ilişkimiz varmış gibi davranma !

Zuko : Sadece bir şeyleri yerine oturtmaya çalışıyorum .

Momo : Çalışma ! Çalışma ! Benim 25 yıldır tek bir tane abim var . Yani vardı şimdi sadece adı olan biri geldi o kadar . Benim tek abim Bakugou .

Zuko : Bu konuşmayı ne zaman yapıcaz diye merak ediyordum bende . Hayatına yeni girdiğim için beni kabul etmemen normal . Sadece ikimizde alışalım diye uğraşıyorum .

Momo : Neden ki ? Ne gerek var ? O kaza olmasaydı şimdi kardeşimiz olduğunu bilmeden yaşıyor olucaktık . Şimdi de yaşayabiliriz .

Zuko : Hayır çünkü büyük fark var . Artık birbirimizden haberdarız . İster istemez kan da çekiyor . Hiç merak etmedin mi annen ve baban kim ?

Momo : Beni bırakmış bir aileyi neden merak edeyim ? Seni mesela . Niye hayatımda istiyim ?

Zuko : Senin varlığını bile bilmiyordum ki ben . Eğer bilseydim o küçücük aklımla bile durdururdum onları .

Momo : Hadi ama kimi kandırıyoruz ? Yıllar sonra birbirimizi bulup hiç bir şey yokmuş gibi mi davranalım ?

Zuko : Öyle demiyorum . Elbette zor olacak . Seni hemen beni sevmen için zorlamıyorum . Buna hakkım da yok . Senin yanında olmak için geldim , buna izin ver .

_____________

Y/N : Büyük kavga ediyorlar .

Bakugou : Kardeşime mi bağırıyor ?

Y/N : Hayır Momo ona bağırıyor .

Bakugou : Ben müdahe-

Y/N : Hayır . Bu konuşmayı önceden yapmaları lazımdı .

Bakugou : Ne gerek va-

Y/N : HAYIR DEDİM !

Bakugou : ...

Todoroki : Gerçekten Y/N'ye köpek kesiliyorsun .

Bakugou : KAPA LAN ÇENENİ !

Todoroki : Hiç seni çekemem . Ben Momo'yu alıp gidiyorum .

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin