Seçim

124 13 53
                                    

Yuika : Y/N ne yaptı acaba ? Barıştılar mı ki ? Neyse gelince söyler zaten .

Yuika okuduğu kitaba düşünmekten odaklanamıyordu bile . 2 gündür sürekli Haruhu'nun söyledikleri kafasındaydı bu yüzden başka şeyleri düşünmeyi tercih ediyordu . Artık bu düşüncelerden dolayı başına ağrılar girmişken kapının çalması bir nevi onu bu durumdan kurtardı . Sanki sorunlarından kaçmak istercesine kapıya koştu . Ne kadar kaçmaya çalışsa da bugün Haruhu'ya bir cevap vermek zorundaydı . Ya onunla devam etmek istediğini söyleyecekti ya da Haruhu'yu artık tamamen hayatından çıkaracaktı .

Yuika : Steve ?

Steve : Merhaba .

Yuika : Gelsene içeri .

Steve : Olur .

Steve içeri girerken konuşmaya devam etti .

Steve : Bağırma olur mu ?

Yuika : Ne demek bağırma karargahtan kurtulduktan sonra nerelerdesin sen ?!

Steve : Kafamı dinlemem lazımdı .

Yuika : En azından haber verebilirdin ! Ne kadar merak ettim biliyor musun ?

Steve : Benim için de zordu Yuika . Seni görmemeye zorladım kendimi . Buraya da konuşmaya geldim .

Yuika : Önemli bişey mi var ?

Steve : Evet .

Yuika : Sakın yine karargahtan deme Steve lütfen-

Steve Yuika'nın omuzlarından tuttu bu onu dinlemesi için yaptığı bir hareketti .

Steve : Yuika o savaştan sonra çok düşündüm ya seni bir daha bulamazsam , göremezsem diye . Fakat kurtulduğunu gördüğüm anda kuş gibi hafifledim . Ancak kafam karışıktı hem de fazlasıyla bu yüzden düşünmek için bi kaç gün ortadan kaybolmam lazımdı . Çok düşündüm ne istiyorum diye . Ve ben bu düşündüğüm süre zarfında anladım ki ...

Senden ve Aki'den başka kimseyi istemiyorum hayatımda . Tamam ben belki onun öz babası değilim ancak sanki kendi kızım gibi seviyorum . Onun mutlu olması için elimden geleni yaparım sen biliyorsun .

Yuika : Biliyorum .

Steve : Konu bize gelecek olursa .. Yuika ben senden uzak kalmak istemiyorum . Sanki bir yarımı kaybetmiş gibi hissediyorum diğer türlü . Sen olmadığında her şey çok farklı ancak bu fark hiç hoş değil . Kararı sana bırakıyorum kesin Haruhu'da konuşmuştur seninle . Eğer ona bir cevap vermediysen ya da konuşmamışsınızdır belki , Yuika yeniden deneyelim mi ? Benimle tekrardan sevgili olur musun ? Aki sen ve ben yeniden bambaşka bir hayata yolculuk edelim mi ?

Yuika kendini ister istemez kötü hissetti bir yandan genlik aşkı diğer yandan en zor anlarında bile yanında olduğu kişi vardı . İkisini de asla üzmek istemedi .

_____________________

Haruhu artık zamanın geldiğini düşünerek Yuika'nın evine gitti . Daha kapıyı çalmadan pencereden gördüğü manzaraya bakakaldı . Yuika ve Steve sarılıyordu işte o sırada anladı .

Haruhu : Sanırım seçimini yaptı .

______________

Ve pes edercesine geri döndü .

_____________________
( 4 saat sonra )

Y/N : Şu Haruhu'yu arayalım bakalım .

Bakugou : Niye ?

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin