Yeni Elamanlar

347 20 100
                                    

Bakugou sabah sabah seni uyandırmıştı . Uykunun da en tatlı yerindeydin.

Y/N : YA NE NE !

Bakugou : Hadi ev bakacağız .

Y/N : Ya uyuyım biraz .

Bakugou : Hadiii!!

Y/N : Ya Katsuki lütfen .

Bakugou : Ben göstercem sana Katsuki'yi . Hadi ev bakıcaz .

Y/N : Ya akşama doğru bakalım .

Bakugou : Akşama maç var .

Y/N : Ne maçı ya !

Bakugou : Dün konuştuk Ya oğlanlarla .

Y/N : OF !

Bakugou : Oflama küçük hanım hadi . HADİİİİ !

Oflaya oflaya kalktın . Uykulu uykulu hazırlandın 1 saate çıktınız . Bakugou arabaya atladı hemen . Sende yanına . Hızlanmak istediği çok belliydi ama senden dolayı yavaşça sürüyordu .

İlk evin önüne geldiniz . Küçük bir bahçesi ve bembeyaz duvarları vardı . 2 katlı şirin ahşap bir evdi . Pencerelerin önünde saksı koymanız için yapılmış özel yer vardı . Taşlık bir yol vardı kapıya giden . İlk önce bahçeye açılan Demir çitlerden geçtiniz .

Y/N : Çok şirin .

Bakugou : Bence çok küçük . Şuan ki evimiz daha büyük .

Y/N : İçini görmedik daha .

İçine girdiğinizde ilk katında karşınıza ilk salon çıktı . Ortalama bir salondu . Merdivenlere doğru gittiğinizde merdivenin altında bir kapı daha vardı burası mutfağa çıkıyordu . Küçük bir mutlaktı ama çok şirin duruyordu . Aynı köy evlerindeki gibiydi .

Bakugou : Çok küçük olmaz .

Y/N : Ya yemek yapılmaya gayet uygun . Mutfakta başka ne yapılır ?

Bakugou : ... Biz neler yaptık hatırlasana .

Y/N : BAKUGOU !

Emlakçı : ...

Bakugou : NE DİNLİYON LAN !

Emlakçı : Beyefendi isterseniz yukarısını da bir görün .

Bakugou : Yok ben beğenmedim burayı . Çok küçük .

Y/N : Bakugou güzeldi .

Bakugou : Diğer eve bakalım gel .

Diğer evin yolunu tuttunuz . Bu ev tek katlı bir evdi . Bahçesi yok direkt sokağa açılıyordu kapı .

Bakugou : Yok geri dönelim . Bu yaşlı karı ne biçim yerleri beğenmiş .

Y/N : Ev bulmak o kadar kolay değil ! Hem annen o senin .

Bakugou : Neyse ne .

Y/N : Bu çocuk bana anne kelimesinden başka bir kelime kullansın . Yani bir sana çeksin evi başınıza yıkarım !

Bakugou : ... Onu o zaman düşünürüz .

Y/M : DEMEYECEK !

Bakugou : ONUNLA KONUŞURSUN ! Benim ne suçum var ?

Eve bağırışa çağıra girdiniz . Salon baya büyüktü . Hatta kocamandı . Evde duvardan çok cam vardı . Salonun solunda bir kapı vardı burası tam sizin odanız olacak kıvamdaydı . Ne çok büyük ne çok küçük . Kocaman camlarla süslenmişti oda . Odanın da tam karşısında küçük bir çocuk odası vardı .

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin