Yıldızlı Gece

228 20 120
                                    

Bu bölüm hüzün bölümü . Bu bölümün bi arka fon müziği var . Onu koyacağım ve lütfen onu dinleyerek okuyun bu bölümü .


Bölüme başlıyorum şarkıyı açtıysanız . Üstelik içinde birden fazla müzik var sıkılmadan hepsini dinlerseniz mutlu olurum .

Haruhu : Tamam ! Anlatma artık .

Yuika : Canın acır dedim.

Haruhu : Ben gittikten 6 ay sonra mı ? Gerçekten mi ?

Yuika : ... Sonsuza kadar seni bekleyemezdim .

Haruhu : Ben beş yıl boyunca sana dönmek için hazırladım kendimi .

Yuika : Sana acımıyorum .

Haruhu : BANA ACIMANI İSTEMİYORUM ZATEN ! 

Haruhu yutkundu . Gözleri doldu sesi titredi .

Haruhu : Ben sadece ... sadece ilk zamanlarımıza dönmek istiyorum .

Yuika : 5 yıl önce belki olabilirdi . Ancak artık ikimizde birbirimizi kabul edemeyiz .

Yuika artık tüm gururunu kenara bıraktı .

Yuika : Seni üzdüm Haruhu . Hem de çok . İlişkimizin ilk başlarında da bundan korkuyordum zaten . Ben sevmeyi bilmiyorum . Beni bu şekilde kabul edemezsin ki .

_________

Yazardan :

O sıra bizim Minik Kuşumuz : Aç kapıyı gir içeri gönlüm bekliyor seni .

_______

Yuika : Haruhu her şey için özür dilerim . Ben seni bi çok kez bıraktım . Ancak senin beni bırakman en beklemediğim şey oldu . Sen beni hep mutlu ettin , sevdin ... güzel davrandın ancak son zamanlarda batırdın..batırdım , batırdık . Yine de seni iyi ki tanıdım .

Artık bizi bıraktığın için sana kızmayacağım . Çünkü biz çok önce bitmiştik . Beni sevdiğin için teşekkür ederim . Bunun nasıl bir his olduğunu gösterdiğin için teşekkür ederim . Bizi yarattığın için teşekkür ederim . Aki'yi bana verdiğin için teşekkür ederim .

Haruhu'nun göz yaşları akıyordu . Yuika'nın sağ gözünden küçük bir göz yaşı aktı . Haruhu onu sildi .

Haruhu : Ağlama . Senin üzülmen hoşuma gitmiyor .

Yuika : Seni sevdim biliyorsun değil mi ?

Haruhu ağlayarak gülümsedi .

Haruhu : Biliyorum .

Yuika : Eğer bunu gösteremediysem özür dilerim .

Yuika Haruhu'ya sarıldı . Ardından o da kendini tutmadı ağladı . Haruhu sıkıca sarıldı . Yuika'da sardı onu . Haruhu sanki son görüşmeleriymiş gibi kokladı saçlarını .

Yuika : Özür dilerim .

Haruhu : Seni seviyorum .

Yuika : Özür dilerim . Ben ... ben sevgiyi bilmiyorum .

Yuika kalktı . Haruhu bırakmak istemedi Yuika'nın da bırakası yoktu . Ancak kendini zorladı kalkıp odasına gitti . Yatağına yattı ağladı .

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin